תיעוד: שלושה נערים מבת ים פרצו לבתי עסק ושדדו נהגי מונית

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד 3 נערים בני 17 ו-15 מבת ים, בגין שוד נהגי מוניות בבת ים ויפו והתפרצויות לעסקים. המדינה דורשת להותירם במעצר
אייל חן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד שלושה נערים בני 17 ו-15 מבת ים, בגין שוד נהגי מוניות בבת ים ויפו והתפרצויות לעסקים.

לפני מספר שבועות, התקבל דיווח במשטרה על שלושה נערים שעלו למונית על מנת שתיקח אותם ליפו ובמהלך הנסיעה שדדו באלימות נהג מונית אשר בעקבות התקיפה נזקק ל-5 ימי אשפוז בבית חולים. דפוס הפעולה תאם לאירוע אשר התרחש מספר ימים לפני בבת ים בו נשדד נהג מונית.

בעקבות שני האירועים, הוקם צוות חקירה מיוחד של תחנת בת ים ויפו, אשר חקר את האירועים והחל להתחקות אחר זהות החשודים, במסגרת חקירה סמויה. במקביל אירעו גם שלושה מעשי התפרצות וגניבה לבתי עסק בת"א, שגם אירועים האלה, סבר צוות החקירה קשורים לאותה כנופיה וכעבור זמן קצר הצליח לעלות על עקבותיהם של השלושה.

עפ"י כתב האישום, החשודים עלו למונית, במהלך הנסיעה החלו לחנוק מאחור ולהכות באגרופים בפניו של הנהג ובאמצעות חפץ חד ולצעוק לנהג: 'אני אדקור אותך תביא לי את הכסף, בן זונה, תביא את הכסף', שדדו כסף מזומן וכרטיס אשראי ונמלטו מהמקום. בסיומה של החקירה, כאמור הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצר עד תום הליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות