פרשת סודהסטרים: איילה שרח כהן הורשעה בשימוש במידע פנים

המחוזי בת"א הרשיע את שרח כהן כי קיבלה מידע על עסקאות צפויות בחברה מהמנכ"ל דניאל ברינבאום, ועשתה בכך שימוש בהשקעות בבורסה שהניבו לה רווח
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

בית המשפט המחוזי בתל אביב (המחלקה הכלכלית) הרשיע בהתאם להודאתה את איילה שרח כהן בשלוש עבירות של שימוש במידע פנים, במסגרת פרשת 'סודהסטרים', שהניבו לה רווח של כ-180 אלף שקלים.

במסגרת ההסכמות הגישה פרקליטות מיסוי וכלכלה כתב אישום מתוקן, בו הודתה שרח כהן. מכתב האישום עולה כי במהלך השנים 2017-2018 מסר מנכ"ל סודהסטרים לשעבר, דניאל בירנבאום, בשתי הזדמנויות שונות מידע פנים לשרח כהן שהייתה מקורבת אליו. כשמידע הפנים בידיה, ביצעה שרח כהן בשלושה מועדים שונים עסקאות בסדר גודל של כ-450 אלף שקלים שהניבו לה רווח כולל בשווי כ-180 אלף שקלים.

במסגרת פרשה זו ב-23.10.23 הורשע בהתאם להודאתו דניאל בירנבאום בעבירה אחת של שימוש במידע פנים על ידי איש פנים, ונגזרו עליו 60 יום מאסר מאחורי סורג ובריח, חמישה חודשי מאסר על תנאי וקנס בסך 50 אלף שקלים. בקביעת גובה הקנס, התחשב בית המשפט בהתחייבותו של בירנבאום לתרום סכום זהה ואף גבוה יותר למאמץ המלחמתי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות