תיעוד: אזרח סודן דקר אדם כי "דחף אותו"

המדינה צפויה להעמיד לדין את החשוד, בן 36, בעקבות אירוע התקיפה שהתרחש בסוף השבוע ברחוב פין בת"א. הקורבן נפצע ופונה לקבלת טיפול רפואי
גילי סיוון-כהן |
סכין, אילוסטרציה

בימים הקרובים יוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד נתין זר מסודן בן 36, לאחר שדקר נתין זר מאריתריאה לאחר שטען שזה דחף אותו.

ביום שישי האחרון, עם קבלת דיווח על אירוע תקיפה ופציעתו של נתין זר ברחוב פין בתל אביב, החלו שוטרי תחנת שר״ת בסריקות נרחבות והצליחו לאתר את החשוד ועצרו אותו. קורבן הדקירה פונה לקבלת טיפול רפואי.

מהחקירה עלה כי החשוד תקף את הקורבן ואמר לו 'למה דחפת אותי' ואז הוציא סכין יפנית ודקר את הקורבן בידו. בתום החקירה, החשוד נכלא ומעצרו הוארך וכעת בסיומה, של החקירה, הגישה יחידת התביעות הצהרת תובע נגד החשוד ובקשה למעצר עד תום הליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות