תיעוד: תקף באכזריות את בן זוגה של אימו

תושב כפר סבא, 22, נאשם כי דחף את בן הזוג של אמו לפני מס' שבועות בתחנת הרכבת בהרצליה. המדינה מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית משפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד תושב כפר סבא, בן 22, אשר לפני כשלושה שבועות דקר בתחנת הרכבת בהרצליה את בן זוגה שלאימו.

לפני כשלושה שבועות בשעות הערב, התקבל במוקד משטרת ישראל דיווח אודות אירוע אלימות בחניון הרכבת בהרצליה. שוטרי תחנת גלילות הגיעו מיד למקום ופתחו בחקירה ובאיסוף ראיות. מהחקירה עלה כי תושב כפר סבא בן 22, הגיע למקום ברכבו כשהוא מצוייד בסכין במטרה לתקוף את בן זוגה של אימו, דחף את הקרבן על הכביש ובעודו שכוב דקר אותו מספר פעמים, גם בפלג גופו העליון כשהוא בועט בו לסירוגין עד שהתערב עובר אורח, אז נמלט החשוד לרכב שחיכה לו מונע והחל לנסוע מהמקום אולם נתפס ובהמשך נעצר לחקירה בתחנת גלילות.

בעקבות האלימות נפצע הקרבן באופן קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהוא סובל מארבעה פצעי דקירה, הורדם והונשם ונזקק לניתוח ואשפוז בבית החולים. השוטרים הצליחו מאז לאסוף ראיות נגד הנאשם ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום, ובסיומה של החקירה כאמור הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בעבירת חבלה בכוונה מחמירה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות