הרצח במגדל הצעירים – כתב אישום בשבוע הבא

מצלמות האבטחה תיעדו את החשוד זמן קצר לאחר רצח דניאל אמינוב, 22, ברחוב מנחם בגין בת"א. כעת צפויה הפרקליטות להעמיד אותו לדין
רונן לוי |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

בימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד בר אסור החשוד ברצח במגדלי הצעירים, בו נורה למוות דניאל אמינוב בן 22 מאור יהודה.

כזכור ביום שבת לפני כשלושה וחצי שבועות, בשעות הערב התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל, אודות אירוע ירי בבניין מגורים, במגדלי הצעירים ברח' מנחם בגין בת"א. כוחות משטרה הגיעו למקום וזיהו בזירה את אמינוב המוטל על הרצפה לאחר שמותו נקבע במקום ע"י צוות מד"א.

בזירה נעצר אסור ונתפס אקדח שהיה ברשותו ברישיון, כאשר עפ"י החשד, החשוד ביצע ירי באמצעות האקדח לעבר הקורבן וגרם למותו. במהלך החקירה התברר כי החשוד בן 25 תושב ת"א, ביחד עם בת זוגו, אירחו בדירה את הקורבן ובת זוגו, כאשר בדירה נמצאו סמים, אלכוהול ומיכל גז צחוק. עפ"י החשד, בשלב מסוים שלף החשוד את נשקו האישי שקיבל ברישיון מחברת אבטחה בה עבד וירה בקרבן מס' כדורים בפלג גופו העליון.

מעצרו של אסור הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א, בחשד לרצח ועבירות נוספות. היום הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד ובימים הקרובים בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כ"א ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות