נאשם בתקיפת רוכב אופנוע: "זה ערבי, תזיינו את אמא שלו"

כתב האישום בעניינו של הנאשם, תושב חיפה בן 29, מייחס לו תקיפה וגרימת חבלה חמורה, לאחר שהיכה באמצעות קסדה רוכב אופנוע במרכז ת"א
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום, בקשה למעצר עד תום ההליכים ובקשה לחלט את רכבו של נאשם בתקיפה וגרימת חבלה חמורה על רקע שימוש בכביש בת"א.

לפני כשבועיים, בסמוך לחצות התקבל במוקד משטרת ישראל דיווח אודות אירוע אלימות בכביש בצומת הרחובות הרצל ורוטשילד בת"א. שוטרי תחנת לב ת"א הגיעו מיד למקום ופתחו בחקירה ובאיסוף ראיות.

בקשה לחילוט הרכב

על פי החשד, תושב חיפה בן 29, נסע ברכב עם נהגת ונוסעים נוספים, כשרוכב קטנוע העיר לנהגת על אופן נהיגתה. הרוכב והנהגת התווכחו וקללו זה את זו ובתגובה לכך, יצא החשוד מהרכב כשהוא תחת השפעת אלכוהול, וביחד עם אדם אחר, תקף את רוכב הקטנוע באגרופים, בעוד האחר מטיח בראשו של הקרבן את הקסדה שלו וצועק: "זה ערבי, תזיינו את אמא שלו". בעקבות האלימות נפצע הקרבן ופנה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהוא סובל מחבלות בפניו ובידו.

החשוד נמלט מהמקום עם האחר, אולם תוך ימים ספורים הצליחו שוטרי תחנת לב ת"א לאתר את החשוד בחיפה, עצרו אותו לחקירה בתחנת לב ת"א ותפסו את רכבו. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום, ובסיומה של חקירה מואצת, השבוע הגישה נגדו יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בעבירות תקיפה וחבלה ממשית ביחד עם אחר, ובקשה לחלט את הרכב אשר שימש אותו לביצוע העבירות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות