עובדת במרפאת פרופ' רפי קרסו הורשעה: גנבה מהקופה 450 אלף שקל

דניאלה צין הורשעה במסגרת הסדר טיעון כי ניצלה את עבודתה כפקידה במרפאה, ובמשך כארבע שנים נטלה לכיסה כספים. היא תרצה 9 חודשי עבודות שירות
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

במשך כארבע שנים גנבה דניאלה צין בת 59 מראש העין, במסגרת עבודתה כפקידה במרפאה של פרופ' רפי קרסו בתל אביב לא פחות מ-450 אלף שקלים, כעת את הפרקליטות הגישו נגדה כתב אישום תוך הסדר טיעון לפיו הגיעו להסכמה שהיא תרצה 9 חודשי עבודות שירות.

מכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד מאיה קו-אור מפרקליטות מחוז ת"א עולה כי בין השנים 2016-2021 הועסקה צין במרפאתו של פרופ' רפאל קרסו שברמת אביב שבתל אביב. תפקידה של צין כפקידה במרפאה כלל בין היתר גביית תשלומים ממטופלים, הנפקת חשבוניות מס והפקדת הכספים המתקבלים בחשבון הבנק של המרפאה.

פיצוי לפרופ' קרסו

בהזדמנויות רבות, החל מסוף ינואר 2017 ועד למאי 2021, גנבה צין את כספי המזומן ששולמו למרפאה לטובת שימוש שלה או של אחרים, וזאת במקום להפקיד את הכספים בחשבונות הבנק של המרפאה. בסך הכל לאורך התקופה גנבה צין מכספי המרפאה 450 אלף שקלים. כתב האישום מייחס לצין עבירות של גניבה בידי עובד.

במסגרת הסדר הטיעון, ולאחר שהנאשמת תודה בביצוע העבירות, יעתרו הצדדים להשתת עונש של תשעה חודשי מאסר שירוצו בעבודות שירות ובנוסף מאסר על תנאי, וזאת לשיקול דעתו של בית המשפט. כמו כן, הוסכם כי צין תפצה את קרסו בסכום של 42 אלף שקלים. במסגרת הליך אזרחי שהתנהל בין נפגע העבירה לנאשמת, ואשר תוצאותיו הובאו בחשבון בעת גיבוש הסדר הטיעון, השיבה הנאשמת את מרבית הכסף שגנבה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות