לא התקבל לעבודה בסופר פארם בגלל ניתוח לשינוי מין – יפוצה ע"י הרשת

רשת הסופר פארם תפצה טרנסג'נדר שלא התקבל לעבודה, כך נסגר בהסכם פשרה בין הרשת לעובד לאחר שזה הגיש תביעה ע"י נציבות השוויון
נעמה כהן |
בושם. צילום אילוסטרציה: envato

רשת סופר פארם תפצה טרנסג'נדר שלא התקבל לעבודה, על ידי קבלן משנה, כך נסגר בהסכם פשרה בין הרשת לעובד. הסופר פארם טענה כי קבלן המשנה פעל בניגוד לערכי הרשת כאשר לא קיבל לעבודה את העובד.

מדובר בתביעה שהוגשה על ידי נציבות השוויון בשם דורש עבודה, טרנסג'נדר, שלא התקבל לעבודה אצל קבלן משנה של הספק החיצוני, כמודד חום בסניף של זכיינית הרשת בתקופת הקורונה. בתביעה נטען כי אי הקבלה לעבודה אצל הספק הוא על רקע נטייתו המינית.

סופר פארם: "קבלן המשנה פעל בניגוד לערכי הרשת"

לאחר דין ודברים, ומבלי להודות בטענות התובע, הושגו הסכמות לפיצוי, מחוץ לכותלי בית הדין עם סופר-פארם והזכיינית, במסגרתן הודגש כי מדובר במקרה שקרה ללא ידיעתן, על ידי קבלן משנה (מדרגה שניה) שהלך לעולמו.

סופר-פארם הבהירה כי קבלן המשנה פעל בניגוד לערכי הרשת, וכי הזכיינים שמנהלים את סניפי הרשת מעסיקים עובדים מכל גווני האוכלוסייה, ובין היתר מקהילת הלהט״ב בכלל, וטרנסג׳נדרים בפרט. עוד הובהר כי הנושא חודד גם בקרב קבלני המשנה שנותנים שירותים לזכייני הרשת, במסגרת הסכמות מול נציבות שיוון הזדמנויות בעבודה במשרד הכלכלה והתעשייה, הבהירה סופר פארם כי בסניפי הרשת מועסקים עובדים ועובדות מכל גווני האוכלוסייה, מקהילת הלה"ט וטרנסג'נדרים. ערכי הרשת חודדו בקרב ספקי המשנה ונותני השירותים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות