אישום: תושב ת"א נאשם בתקיפה: "חסמו לי את הרכב"

על פי כתב האישום, קורבנות התקיפה, שני עובדים זרים מסין, חסמו עם רכבם את נתיב היציאה מהחניון, ובעקבות ויכוח עם הנאשם הם הוכו על ידו
אייל חן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

שני עובדים זרים מסין חסמו עם רכב מעבר לחניון ובתגובה עברו תקיפה אכזרית על ידי תושב תל אביב, בן 41. כעת הוגש לבית משפט השלום בתל אביב, נגד התוקף כתב אישום בגין אירוע בריונות ותקיפה.

על פי כתב האישום, ביום שישי שעבר, התפתח ויכוח על שימוש בדרך בין החשוד לבין שני עובדים זרים מסין. במהלך האירוע הגיע החשוד עם חברו לחניון, כאשר הוא מבחין ברכב ובו שני עובדים זרים מסין חוסם לו את המעבר. החשוד ביקש מהם להזיז את הרכב ובמקביל ירד מהרכב והחל לתקוף את הקורבנות.

הנאשם לקח פלס מתכת אשר היה ברכבם של הקורבנות והחל להכות בראשו של הקורבן, והוסיף להכותו עם דלת הרכב. מיד עם קבלת האירוע, שוטרי תחנת שכונות, הגיעו למקום ועצרו את החשוד, תושב ת"א בן 41 שהועבר לחקירה בתחנת המשטרה ובסיומה של החקירה הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות