נהג מונית הורשע באונס תיירת גרמניה שבילתה במועדון בת"א

שופטי המחוזי בעיר הרשיעו את מוחמד ברכאת, 31 ממזרח י-ם, באונס התיירת אותה הסיע במסגרת עבודתו כנהג מונית בתום הבילוי הלילי
אייל חן |
חשד: הכיר צעירה ברשת וביצע בה עבירות מין
אילוסטרציה

הרכב שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב, יוסף טופף, עודד מאור ומעין בן ארי, הרשיעו את מוחמד ברכאת, בן 31 ממזרח ירושלים, באונס תיירת גרמנייה אותה אסף במסגרת עבודתו כנהג מונית, ממועדון לילה שבו בילתה.

כזכור, מכתב האישום, עלה כי המתלוננת, תיירת אשר שהתה בישראל לצורך פעילות התנדבותית, הגיעה יחד עם חברותיה למועדון. טרם כניסתן, חשה המתלוננת ברע, בעקבות משקאות אלכוהוליים ששתתה, וביקשה לשוב לדירתה. חברותיה הזמינו לה מונית לביתה, בה נהג הנאשם, כאשר כבר בתחילת הנסיעה שינה ברכאת את יעד הנסיעה ליעד מרוחק מביתה. בהמשך לכך, נגע במתלוננת שלא בהסכמתה, ובהמשך לכך, עצר את המונית בצד הדרך ואנס אותה בתוך המונית.

"עדות המתלוננת הותירה רושם חיובי"

השופטים שהרשיעו את ברכאת פה אחד בעבירת אינוס ציינו בהחלטתם כי: "עדותה של המתלוננת בבית המשפט השאירה רושם חיובי ומעורר אמון, וניכר כי העידה מתוך חוויה אישית ואותנטית" והשופט מאור הוסיף "התרשמתי שעל אף הקושי שבדבר והכאב שניכר מעיניה, המתלוננת לא הפריזה בתיאור האירועים במטרה להשחיר את הנאשם".

השופט מאור דחה את טענת הנאשם לפיה העובדה שהמתלוננת הייתה שיכורה שוללת את אמינותה היות והיא איבדה את יכולתה לזכור את אשר אירע ולשחזר פרטים, בקובעו: ״המתלוננת לא הכחישה את מצב השכרות בו הייתה נתונה, ואמרה ששתתה 4-5 משקאות אלכוהוליים מעורבבים טרם הגעתה למועדון, שגרמו לה להרגיש רע ולשוב לדירתה. המתלוננת הייתה בהכרה במהלך הנסיעה, שוחחה שיח חולין עם הנאשם, היא זכרה פרטים, מחשבות, תחושות ומגע. המתלוננת גם הצליחה לבצע פעולות שונות – למשל, לפתוח את הישומון גוגל מפס ולנווט באמצעותו, ואף לשלוח הודעה לחברותיה".


לצפייה ודירוג כבוד השופט יוסף טופף

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות