נעצר חשוד בסחיטת איש עסקים בנצרת

בחקירה משותפת של רשות המסים ולה"ב 433 נעצר החשוד וברשותו נתפסו חומרי נפץ ואמצעי לחימה. לפי החשד הוא השתלט על קרקע שבבעלות איש העסקים
רונן לוי |

היחידה הארצית לאכיפה כלכלית (אכ"ל צפון) בלהב 433 ביחד עם שוטרי המחוז הצפוני עצרו חשוד מנצרת בחשד לסחיטה באיומים והשתלטות על קרקע של יזם ואיש עסקים בנצרת וכן בחשד לעבירות של מיסוי, מחזור עפר ופסולת בניה ללא רישיון, עבירות על חוק תכנון ובנייה ועוד. בחיפוש ברשות החשוד נתפסו אמצעי לחימה, נשק ללא רישיון וחומרי נפץ.

חוקרי היחידה לאכיפה כלכלית (אכ"ל צפון) פתחו לפני מספר חודשים בחקירה בחשד לביצוע עבירות של מחזור עפר ופסולת בנייה תוך סחיטה באיומים והשתלטות על כלים הנדסיים בשווי מיליוני שקלים, על שטחו של יזם ואיש עסקים בנצרת. עוד עולה חשד לביצוע עבירות על חוק שמירת ניקיון, חוק תכנון ובנייה והפעלת עסק ללא רישיון בעיר.

הבוקר פשטו חוקרי ובלשי אכ"ל צפון להב 433 ביחד עם שוטרי המחוז הצפוני והגופים האזרחיים על ביתו של החשוד (62) בנצרת והוא נעצר. יחד עימו עוכבו לחקירה 3 חשודים נוספים.

חומר נפץ ברכב

במהלך החיפושים נתפס רכוש הכולל בין היתר: 3 מטענים המכילים חומר נפץ, רימון גז, רובה איירסופט, רובה אוויר עם כדורים, כדורים לאקדח 0.22, 3 רכבים, 3 שופלים, מגרסת עפר ניידת, באגר, עשרות אלפי ש"ח במזומן ומסמכים שונים הקושרים את החשודים לעבירות של השמטת הכנסות במיליוני שקלים.

החשוד נעצר כאמור והוא מובא בשעה זו לחקירה במשרדי אכ"ל צפון, בסיומה ובהתאם לממצאיה יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בנצרת.

החקירה בשיתוף היחידה הארצית לחקירות של הממונה על חדלות פרעון במשרד המשפטים, משטרת המחוז הצפוני, פקיד שומה חקירות מס הכנסה חיפה והצפון, משטרה ירוקה של המשרד לאיכות הסביבה הרשות לאכיפת דיני מקרקעין.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות