ת"א: נעצרה חשודה בגנבה מעובדת משרד

החשודה, בת 31 מרעננה, נשמעה אומרת לעובדת בבניין משרדים "באתי לגנוב לך את הכסף". היא נעצרה ויחידת התביעות של המשטרה הגישה בעניינה כתב אישום
דניאל בן חמו |
מעצר. ארכיון

המשטרה עצרה חשודה אשר גנבה בכוח ארנק מעובדת בבניין משרדים, לאחר שאמרה לה "באתי לגנוב לך את הכסף" – כתב אישום הוגש נגד הגנבת בבית משפט השלום בתל אביב.

בשבוע שעבר התקבל דיווח על אירוע של תקיפה וגניבה בבניין משרדים ברחוב השריון בתל אביב, על ידי אישה אשר נמלטה מהמקום, השוטרים פתחו בסריקות נרחבות והצליחו לאתר את החשודה ועצרו אותה בגין גניבה ותקיפה.

על פי כתב האישום שהוגש נגדה בימים האחרונים, החשודה נכנסה לבניין משרדים ברחוב השריון, עלתה לקומה שנייה פתחה בדחיפה את הדלת, הדפה את העובדת שהייתה במקום ונכנסה למשרד. העובדת שאלה לפשר הדבר ועל כך החשודה ענתה לה 'באתי לגנוב לך הכסף', לקחה את ארנקה ויצאה מהמשרד בזמן שהעובדת ניסתה למנוע מהחשודה לעזוב עם הארנק, החשודה בעטה בה ונמלטה.

החשודה תושבת רעננה בת 31 הועברה לחקירה בתחנת שר"ת ובסיומה, הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות