כתב אישום: ניהלו תעשיית הימורים ברשת

בפרקליטות טוענים כי מחזור הפעילות של ארגון ההימורים, שהתמקד במשחקי ספורט בארץ ובעולם והיה פעיל כשנה, נאמד במאות אלפי שקלים
רונן לוי |
בתי הימורים לא חוקיים: אילוסטרציה
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד אליהו רימר, יהונתן זיגלמן, אדיר זפרני, עומרי בוחניק ואילן הלפרין לאחר שסייעו לארגן ולנהל פעילות הימורים שמחזוריה הסתכמו במאות אלפי שקלים וכנגד דרור קפלן בגין קבלת דבר בתחבולה.

מכתב האישום שהוגש, במסגרת הסדר טיעון, עולה כי החל מהמחצית השנייה של שנת 2020 ועד לאוקטובר 2021 בהנחייתו של רימר סייעו זיגלמן, זפרני, בוחניק והלפרין לארגון וניהול הימורים ומשחקים אסורים, באמצעות האינטרנט. אתרי ההימורים אפשרו למהמרים ברחבי הארץ, להמר הימורים שונים, בעיקר בתחום משחקי ספורט בארץ ובעולם, במשך עשרים וארבע שעות ביממה. ההימורים התבצעו לפני תחילת המשחקים או במהלכם.

בתקופת פעילות ההימורים, הסתכמו מחזורי הפעילות באתרים בסכום של מאות אלפי שקלים. כספים אלו שימשו את הנאשמים לתחזוק אתרי ההימורים ולתפעול וארגון של ההימורים והמשחקים האסורים. במסגרת הפעילות מהמר שביקש לבצע הימורים דרך אתרי ההימורים, קיבל מאחד מהנציגים שם משתמש וסיסמה, וכן נפתח לו חשבון באתר שעמד לרשותו לשם ביצוע ההימורים. התשלום בגין ההימורים הועבר לנציג או לשליח בסמוך לביצוע פעולת ההימור, במזומן או בצ'קים. חלוקת הזכיות או איסוף ההפסדים מהמהמרים נעשו על ידי שליח מטעם ההנהלה.

חיובים באשראי במאות אלפי שקלים

זפרני, בוחניק והלפרין סייעו לתפעול וארגון ההימורים והיוו חוליה המקשרת בין הארגון ובין המהמרים. במסגרת זו, סייעו להעברת כספי העבירה שהגיעו מהמהמרים השונים ועמדו בקשר ישיר עם רימר וזיגלמן לצורכי עדכון, שליחויות ואיסוף כספים.

לרימר, זיגלמן, זפרני ובוחניק יוחסה עבירה של סיוע לארגון או עריכת משחק אסור, הגרלה או הימור, להלפרין יוחסה עבירה של סיוע לעריכת הגרלות והימורים. לקפלן יוחסה עבירה של קבלת דבר בתחבולה לאחר שבין השנים 2018-2021 ביצע קפלן חיובים בגובה מאות אלפי שקלים באמצעות כרטסי אשראי שהונפקו דרך חשבונות בנק שונים המשויכים לאדם אחר, תוך ניצול מכוון של טעותו של הבנק באשר לזהות בעל השליטה בו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות