ניסיון שוחד בכלא הדרים: ביקש מהסוהר שיכניס סמים

אדהם אלצאנע, 26, נאשם כי ניסה לשחד את הסוהר ולשלם לו כסף בתמורה להספקת סמים, אך הסוהר דיווח על כך לממוניו והאסיר הועמד לדין
אייל חן |
המתין שנה ושבעה חודשים. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

אסיר בשם אדהם אלצאנע, בן 26 מלוד, ניסה לשחד סוהר על מנת שיכניס לו סמים לכלא באמצעות חברו מוחמד אלפקיר אף הוא מלוד. הסוהר דיווח על כך וכעת הוגש נגד כתב אישום, לבית המשפט בנתניה, נגד השניים בגין מתן שוחד, ניסיון להכניס חפץ אסור מסוכן אל תוך בית הסוהר בצוותא ועבירות נוספות.

מכתב האישום עולה כי אדהם, שהיה עצור בבית סוהר הדרים קשר קשר עם מוחמד כדי לשחד סוהר. בדצמבר האחרון פנה אדהם לסוהר וביקש ממנו להכניס סמים מסוג קריסטל באחד מהביקורים ובתמורה יקבל הסוהר כל סכום שירצה. הסוהר השיב שהוא צריך לחשוב על ההצעה ומיד לאחר מכן פנה לקמ"ן הכלא, שיתף אותו במידע ומכאן ואילך הופעל כסוכן.

בשני מועדים שונים פנה אדהם לסוהר כדי לדעת אם הוא מקבל את ההצעה, והסוהר בירר את פרטי ההצעה כמו למשל סוגי וכמויות הסמים שהוא רוצה להכניס, ואדהם השיב שמדובר בכ100 גרם של קריסטל בצורות שונות אותם יקבל מאחיו, ובתמורה לחלקו ישלם לו 10 אלף שקלים. אדהם הנחה את הסוהר כיצד לפעול כדי לבצע את העסקה, הסביר לו שהוא צריך לקנות כרטיס סים ואיתו להתקשר לאח שלו המכונה "פומה" וכך עשה הסוהר.

מפגש סודי בחניון

לפני מספר שבועות, התקשר הסוהר למספר הטלפון של מוחמד שאדהם נתן לו, הזדהה כ"הבחור מהצד של אדהם" והשניים קבעו להיפגש במהלך השבוע, כשאדהם מאיץ בסוהר שיפגשו בהקדם. הוחלט כי יפגשו לפני שבועיים, אך הסוהר התקשר למוחמד כחצי שעה לפני מועד המפגש ומוחמד לא ענה ולא הגיע. אדהם התנצל על התנהגותו של אחיו, ביקש שיתאמו מועד חדש, וכך היה.

השניים קבעו להיפגש חמישה ימים מאוחר יותר בחניון של קניון. מוחמד הגיע לרכבו של הסוהר, מסר לו 10 אלף שקלים מזומן ושקית המכילה כ30 גרם של MDMA ועוד כ19 גרם של קוקאין מחולקים למנות וממוספרים. מיד לאחר מכן נעצר על ידי המשטרה. כעת כתב האישום מייחס לאדהם ומוחמד עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, מתן שוחד בצוותא חדא, ניסיון להכניס חפץ אסור מסוכן אל תוך בית הסוהר בצוותא חדא, אספקת סם מסוכן בצוותא חדא. בנוסף, הוגשה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות