2 נאשמים בהטרדת הדס קליין: "נוכלת, שקרנית, אוכלת חינם"

כתבי אישום הוגשו נגד מאיר דעבול, 55 מר"ג, ונגד פנחס גריבי, 66 מב"ש, הנאשמים בהטרדת העדה בתיק 1000: "הכלבה של השמאל הקיצוני"
רונן לוי |
הדס קליין בבית המשפט, ספטמבר 2022. צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לבית משפט השלום בת"א הוגשו כתבי אישום נגד מאיר דעבול, 55 מרמת גן, ופנחס גריבי, 66 מבאר שבע, בגין עבירה של הטרדת עד ב"תיקי האלפים", לאחר שהטרידו את הדס קליין, שהעידה מטעם התביעה ב"תיק 1000".

בכתב האישום נגד פנחס גריבי, נאמר כי ביולי 2022, יממה לאחר שקליין החלה את עדותה בבית המשפט המחוזי בירושלים, ועל רקע עדותה זו, פרסם גריבי בטוויטר, בין היתר: "הדס קליין הנוכלת שקרנית אוכלת חינם. האם קיבלת בתור עובדת מתנה ממילצ'ן וכמה מתנות קיבלת? מושחטת נוכלת רמאית עוכרת ישראל שקרנית תת רמה".

מספר ימים לאחר מכן צייץ שוב גריבי: "הדס קליין המכשפה העוכרת ישראל את נוכלת רמאית עוכרת ישראל שקרנית אוכלת חינם וילה בעשר מליון שקל, מאיפה הכסף נערת ליווי, שכבה עם חצי עולם טרוריסטית". וכן: "את מכשפה פח אשפה אפס אפסים תת רמה נוכלת רמאית שקרנית נוכלת חולת נפש חייבת אשפוז פסיכיאטרי עוד היום".

ביוני 2023 צייץ גריבי בתגובה לציוץ שפרסם אלי ציפורי על חקירתה של קליין במשטרה: "הדס קליין הכלבה של השמאל הקיצוני כלבה מסריחה הנוכלת השקרנית הזבל שבזבל מושחטת נוכלת".

"נרדוף אותה עד מותה"

בכתב האישום שהוגש נגד מאיר דעבול נאמר, כי בדצמבר 2022, בהמשך לפוסט שפרסמה קליין על הגשת תביעת לשון הרע נגד אלי ציפורי, פוסט אותו הדהדה גם בתה, פרסם הנאשם בטוויטר שלו תגובה לציוץ של בתה של קליין, בה כתב: "תיחנקי את ואמא שלך ביחד אז יהיה שקט. נרדוף אותה עד שתלך לעולמה במהרה בימינו הנוכלת".

באוגוסט 2023 צייץ דעבול שני ציוצים בתגובה לציוץ של קליין על מכתב התראה לפני תביעה שהוציאה, ובהם כתב בין היתר: "מה את חושבת שנשאיר אותך פה אחרי מה שעשית? מיקרונזיה גדולה עלייך. תחפשי אבן גדולה להתחבא אבל נרדוף אותך עד יומך האחרון". וכן: "תגידי לו שלעבוד אצל מילצ'ן יותר רווחי מלהיות יצאנית. יושבים על קופת מזומנים בלי הגבלה וביקורת. ותמיד אפשר להפיל חוסרים על ביבי".

כלל הציוצים הנ"ל הגיעו לידיעתה של הדס קליין, שהגישה תלונה במשטרה בגינם. כתבי אישום אלה מתווספים לשבעה כתבי אישום שהוגשו בעניינם של שמונה נאשמים אחרים, אשר הטרידו את העדה הדס קליין וכן את עד המדינה ניר חפץ, בנוגע לעדותם במשפט המתנהל ב"תיקי האלפים".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות