מורה לנהיגה מגוש דן נאשם באונס תלמידתו בת ה-19

כתב אישום הוגש נגד המורה לביהמ"ש המחוזי, ולפיו, במהלך שיעור נהיגה ביצע בה את המעשים ולא חדל גם כשביקשה זאת. להגנתו טען כי המעשים בוצעו בהסכמה
גילי סיוון-כהן |
המורה לנהיגה דרש נשיקה ואיים: "אם תגלי לא תקבלי רישיון"
רכבים ללימוד נהיגה, צילום: פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש הבוקר כתב אישום נגד מורה לנהיגה, מגוש דן, בגין אינוס והטרדה מינית של אחת מתלמידותיו בת 19. לאחר החקירה הוא שוחרר למעצר בית מוחלט וכעת התבקש בית המשפט להאריך את מעצר הבית שלו וכן להורות על איסור עיסוק מלשמש כמורה נהיגה.

על פי כתב האישום בחודש דצמבר השנה, אסף הנאשם את המתלוננת ברכבו מרחוב ז׳בוטינסקי ברמת גן. במהלך שיעור הנהיגה, שאל הנאשם את המתלוננת האם היא מתאמנת, נגע בידה, אמר לה כי ידה ׳חטובה׳, ומיד לאחר מכן נגע בבטנה מעל חולצתה. לאחר מכן ביצע בה המורה מעשה אינוס תוך שהוא אומר לה כי הוא יכול להרגיע אותה לפני מבחן הנהיגה הצפוי לה. המתלוננת עצמה חשה משותקת וביקשה ממנו שיתיר לה לצאת מהרכב, אולם הוא שאמרה לו די, לא חדל ממעשיו, הוציא את ידו מתחתוניה ונגע בידו באיבריה האינטימיים והמשיך בביצוע עבירות המין.

עימות טעון

בהמשך, תפס הנאשם את פניה של המתלוננת וניסה לנשק אותה בפיה. המתלוננת קפאה שאז פנה אליה הנאשם ושאל אותה מדוע אינה מגיבה, לאחר מכן אסף הנאשם תלמידה נוספת לצורך שיעור נהיגה, ובסיום שיעור הנהיגה הוריד את התלמידה הנוספת בביתה וביקש מהמתלוננת שאותה עת ישבה במושב האחורי של הרכב, כי תעבור למושב הקדמי. המתלוננת סרבה לעשות כן והנאשם שב וביקש ממנה הדבר עד שהתרצתה עברה למושב הקדמי והיא עברה לשם והוא הסיע אותה לביתה.

אימה של המתלוננת תיארה במשטרה בחקירתה את מצבה הנפשי של בתה, אשר התקשרה אליה סמוך לאחר ביצוע המעשים, כשהיא נסערת ובוכייה וסיפרה לה על אודות המעשים שביצע בה המורה בעימות שנערך בין השניים, המתלוננת הטיחה במורה את המעשים שביצע בה ואילו הוא טען כי חלק מהמעשים נעשו בהסכמה והמתלוננת חיבקה אותו והכחיש כי ביצע בה מעשי אינוס. לאחר שהמורה זומן לחקירה הוא שלח למתלוננת הודעה: "הזמינו אותי למשטרה יש קשר" ומיד לאחר שליחת ההודעה, מחק את ההודעה וניסה ליצור קשר עם המתלוננת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות