המצלמות תיעדו: שוחרר ממעצר ונתפס גונב שוב

זמן קצר לאחר ששוחרר מתחנת המשטרה לאחר שנתפס גונב טלפון נייד, עצרו השוטרים את החשוד שוב לאחר ששוב נצפה גונב מכשיר טלפון
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

המשטרה עצרה את תושב פתח תקווה בן 27, חשד לחטיפת טלפון נייד, מקורבן זמן קצר לאחר ששוחרר ממעצר בתחנת המשטרה – הצהרת תובע הוגשה נגד החשוד.

בשבוע שעבר נעצר ע"י שוטרי תחנת שר"ת, חשוד בגין גניבה מחנות של רשת פרפומריה ובתום החקירה שוחרר מהתחנה בתנאים מגבילים. בסמוך לשחרורו של החשוד מהמעצר התקבל אירוע נוסף על חטיפת מכשיר טלפון נייד מקורבן בת 59 שעמדה בתחנת אוטובוס.

שוטרים אשר היו בפעילות מבצעית הצליחו להבחין בחשוד ועצרו אותו לאחר מרדף רגלי קצר, יחד עם שוטר שלא היה בתפקיד ובמקרה עבר באזור. בבדיקה ראשונית התברר, כי החשוד בחטיפת המכשיר הנייד שוחרר מספר דקות לפני כן ממעצר בתחנת המשטרה.

החשוד תושב פ"ת בן 27 הועבר לחקירה בתחנת שר"ת ובסיומה, הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א הצהרת תובע, עם כוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות