חשד: החזתה לרופאה והזריקה בוטוקס ללקוחות

המשטרה, ביחד עם רשות המסים ומשרד הבריאות, עצרה את החשודה, 47 מבת-ים, בחשד שהעניקה טיפולים קוסמטיים ללא אישור תוך שימוש בחומרים שהוברחו לישראל
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

במסגרת פעילות חקירתית משולבת של משטרת בת ים, ביחד עם יחידת האכיפה במכס מרכז של רשות המיסים ואגף האכיפה והפיקוח במשרד הבריאות. הצטברו חומרי חקירה שהצביעו על חשודה תושבת בת ים, המתחזה לרופאה לכאורה ומעניקה טיפולי בוטוקס בחומרים אסורים המוברחים לארץ.

במהלך החקירה בוצעה פעילות חכמה, כאשר הכוחות החדירו לקוחה סמויה לקבלת טיפול בוטוקוס בקליניקה של החשודה.

כאמור, היום בלשי תחנת בת ים, יחד עם אגף האכיפה והפיקוח במשרד הבריאות ויחידת האכיפה במכס מרכז של רשות המיסים, הגיעו לקליניקה הפיראטית של החשודה בבת ים וביצעו מעצר של החשודה בת ה-47, רגע לפני שהזריקה ללקוחה הסמויה חומרי בוטוקס.

במהלך המעצר בוצע חיפוש ונתפסו עשרות חומרים רפואיים מזויפים, שהוברחו ואסורים ליבוא. כמו כן, נתפסו סכום כסף מזומן של 36 אלף שקל. החשודה הועברה לחקירה במשטרת בת ים ביחד עם כלל הממצאים שנתפסו בדירה.

מהמשטרה נמסר: "טיפולים הנעשים ע"י מתחזים וגורמים לא מוסמכים, בפרט כשמדובר בחומרים מזויפים ובחומרים שלא קיבלו את אישור משרד הבריאות, מסכנים את בריאות הציבור".

מוטב מאוחר מאשר אף פעם

ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מסר בתגובה להודעה המשותפת: "אנו מברכים את משרד הבריאות, משטרת ישראל ורשות המסים על ביצוע מבריק של תפיסת מתחזה וחומרי הזרקה מוברחים לאחר כשבע שנים של תלונות ומידע שאנו המנתחים הפלסטיים והרופאים העוסקים ברפואה אסתטית מעבירים בנושא. מוטב מאוחר מאשר אף פעם, כן ירבו עוד מבצעים כאלו שכן השטח פרוץ והציבור בסכנה ברורה ומידית".

באשר לעניין עצמו מדגישים בארגון: "בכל שנה מטופלים במערכת הבריאות בישראל כ-90 ישראלים, רובן נשים צעירות, על ידי מנתחים פלסטיים בחדרי המיון, במחלקות הפלסטיקה ובקליניקות של המנתחים הפלסטיים אסתטיים ורופאי האסתטיקה שהתנדבו לעזור בעקבות סיבוך של חומרי הזרקה מוברחים אשר גורמים לזיהומים קשים, דימום, התקשות רקמות, גושים ולעיתים אפילו שיתוק ונזק עצבי".

ד"ר מאיר כהן, יו"ר ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים הדגיש כי: "חיוני שהציבור יבין שכל הליך טומן בחובו סיכונים ומחייב שימוש רק בחומרים איכותיים ומאושרים ובמקביל תקופת החלמה בהשגחה של רופא מומחה אשר יודע למנוע מראש סיבוכים ולטפל בהם במידה וקרו".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות