אישום: התחזה לבן משפחה של חטוף וקיבל כספים במרמה

אין גבול לבושה: סתיו קריף, 30 מיקנעם עילית, נאשם בהונאת הציבור בהיקף של כ-100 אלף שקל תוך התחזות לקרוב משפחתם של חטופים ומפונים
רונן לוי |
מחאת משפחות החטופים.
תמונות החטופים. צילום: פלאש 90

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד סתיו קריף, כבן 30 מיקנעם עילית, בחשד להונאת הציבור בהיקף של כ-100 אלף שקלים, תוך התחזות לבני משפחות החטופים, הנרצחים או המפונים מאירועי השבעה באוקטובר.

כתב האישום החמור, מכיל 23 סעיפים בגין התחזות לאחר, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות וניסיון קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. מהחקירה עלה כי ממחצית חודש נובמבר 2023, התחזה הנאשם ברשתות החברתיות, באמצעות תמונות פרופיל השייכות לקרובי משפחות הנרצחים, החטופים והמפונים, ופנה אל מכריהם, כביכול בשמם, במטרה מכוונת להונות אותם ולקבל מהם כספים תוך מצג שווא. באופן זה קיבל הנאשם במרמה קרוב ל-100 אלף שקלים וכן ניסה לקבל עוד כ-165 אלף שקלים.

לפני כשלושה שבועות, עברה החקירה לשלב הגלוי כאשר נודע למשטרה כי הנאשם מתכוון לעזוב את הארץ והוא נעצר בנתב"ג. מאז, בהתאם לממצאי החקירה וצרכיה, הוארך מעצרו מעת לעת והיום, עם סיומה של החקירה, הוגש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות