מדוע כדאי תמיד לנעול את הרכב?

סרטון שצולם בימים האחרונים מוכיח עד כמה חשוב להקפיד לנעול את הרכב. גנב נצפה מחפש מכונית שאינה נעולה ממנה גנב חפצי ערך, הוא נעצר והועמד לדין
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה evanto

אם חיפשתם סיבה מדוע כדאי לנעול תמיד את הרכב שיוצאים ממנו, כדאי לצפות בווידאו בו נראה גנב עובר בין רכבים בחניון בניין ברמת גן, עד שמצא רכב לא נעול וגונב ממנו חפצי ערך. בימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום.

ביום שבת שעברה, לפנות בוקר, התקבל במשטרה דיווח על חשוד שניסה לפרוץ לרכבים ברחוב רוקח ברמת גן. עם קבלת הדיווח, שוטרי תחנת רמת גן- בני ברק הגיעו במהירות למקום ובמהלך סריקות, איתרו את החשוד ברחוב רוקח כאשר ברשותו תיק עם רכוש החשוד כגנוב.

בעקבות פרסום בפייסבוק

החשוד בן 23 מבני ברק הועבר לחקירה, במהלכה התברר כי הרכוש שנתפס על החשוד, נגנב עפ"י החשד מרכבו של אזרח שהעלה פוסט לפייסבוק והובא לידיעת החוקרים. ואז התברר כי חצי שעה קודם לכן, החשוד נכנס לחניית בניין ברחוב השקדיה ברמת גן, ניסה לפתוח רכבים על ידי משיכת הידית, עד אשר התמזל מזלו ומצא רכב שדלתותיו אינן היו נעולות. החשוד נטל מהרכב רכוש מגוון כגון: תיק, משקפי שמש, נעלי ספורט, מחצלת, פנס, בושם, כבל הנעה ומפתח. בנוסף אותר ברשות החשוד שתי טבעות, קרם גוף ובושם החשודים כגנובים. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת.

עם סיומה של החקירה, הוחזר הציוד הגנוב לבעליו ויחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א, הגישה כתב אישום נגד החשוד בעבירות הסגת גבול פלילית, פריצה לרכב בכוונה לגנוב, גניבה מרכב והחזקת נכס חשוד כגנוב וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות