צפו: ריב על פריקת סחורה הובילה לדקירה

ויכוח על סחורה בסמוך למרכול בגבעתיים הוביל לדקירת המוביל על ידי עובד בחנות, תושב רמת גן, 28. המשטרה הגישה נגדו כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

חוזרים לשגרה (של אלימות). ריב על פריקת סחורה בסמוך למרכול בגבעתיים, הוביל ביום חמישי האחרון לדקירתו של מוביל הסחורה על ידי עובד במרכול. אתמול הוגש נגד הדוקר, תושב רמת גן בן 28, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

ביום חמישי צהריים הקבל דיווח במשטרה על קורבן שהותקף ונדקר על ידי עובד בסופר ברחוב כצנלסון פינת בן גוריון בגבעתיים. שוטרי תחנת גבעתיים הגיעו למקום ולאחר מספר פעולות איתרו את החשוד בביתו ברמת גן ועצרו אותו לחקירה.

הקורבן פונה לקבלת טיפול רפואי

במסגרת החקירה עלה שהקורבן הגיע לפרוק סחורה לקופת חולים בחניית הסופר, בעוד החשוד עבד במקום כסדרן של הסופר. במהלך פריקת הסחורה פרץ ויכוח בין החשוד לקורבן, שהעמיד סחורה, שלטענת החשוד הפריעה לו בעבודתו. בשלב מסויים שלף החשוד חפץ חד ודקר את פורק הסחורה במותן ועזב את המקום. הקורבן שנפצע באורח קל עד בינוני, פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

עם סיומה של חקירה, יח' התביעות של משטרת מחוז ת"א, הגישה אתמול כתב אישום נגד החשוד בעבירת פציעה כשבעבריין מזוין וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות