גנב רכב ונטש אותו לטובת ארוחה

חוקרי משטרת גבעתיים הופתעו למצוא רכב סמוך למקום ממנו נגנב. במקביל לכתב האישום שהוגש מבקשת המדינה להותירו במעצר עד תום ההליכים
אייל חן |
אילוסטרציה evanto

גנב הרכב מהשטחים נטש אותו, ישב לעשן במסעדה סמוכה ונעצר אחרי מספר ימים. עם סיומה של חקירה הוגש כתב אישום בעניינו.

חוקרי תחנת גבעתיים פתחו בחקירה עם קבלת דיווח על רכב שנגנב מרחוב שינקין בגבעתיים. בתוך כך, חברת האיתור דיווחה כי הרכב עומד ברחוב בן גוריון ברמת גן לאחר שהחשוד נטש אותו.

במסגרת החקירה, הצליחו החוקרים להתחקות אחר זהות החשוד וכעבור מספר ימים שוטרי תחנת גבעתיים איתרו את החשוד, בן 51, תושב שטחים (קאבטיה) ועצרו אותו לחקירה.

עפ"י החקירה החשוד גנב את הרכב, נטש אותו ברחוב בן גוריון ברמת גן, ישב לעשן סיגרייה במסעדה ונמלט מהמקום.

עם סיומה של חקירה בתחנת גבעתיים, יח' התביעות של משטרת מחוז ת"א, הגישה כתב אישום נגד החשוד בעבירות כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק, פריצה לרכב בכוונה לגנוב, שבל"ר ונטישה במקום אחר, נהיגה ברכב ללא ביטוח, נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות