אישום: תושבי מרכז הארץ שגנבו כלי רכב מקיבוץ בארי

כתב אישום הוגש נגד שני נאשמים המעורבים בגניבת רכבים שהיו בחזקתן של משפחות שפונו מיישובי העוטף, ואשר חלקן נרצחו ב-7 באוקטובר
רונן לוי |
כוחות צה"ל בחורבות בארי. צילום: פלאש 90

כתב אישום הוגש נגד שני נאשמים תושבי חולון ומושב ברקת, המעורבים בגניבת רכבים שהיו בחזקתן של משפחות שפונו מיישובי העוטף, ואשר חלקן נרצחו על-ידי ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר.

על פי כתב האישום הנאשמים פעלו במסווה של מתנדבים, כחלק מפעילות שמטרתה לסייע לחיילים ולאזרחים במשימות לוגיסטיות שונות, שכללו בין היתר העברת ציוד וגרירת רכבי מחבלים שנותרו בשטח יישובי העוטף. הנאשמים קשרו קשר לגנוב רכבים שנותרו בשטח קיבוץ בארי ולהעבירם לשטחי הרשות הפלסטינית תוך ניצול פעילותם בגזרה וניצול הגישה שניתנה להם להיכנס לתוך שטח צבאי סגור, תוך שהם מסתייעים במתנדבים נוספים שפעלו בגזרה ללא ידיעתם בדבר ביצוע העבירות על-ידי הנאשמים.

בקשת חילוט

לצורך ביצוע העבירות העמיסו הנאשמים את הרכבים הגנובים על גבי משאית גרר שהיו בבעלות חברת גרירה של אחד הנאשמים, וגנבו חמישה כלי רכב רכבים שהיו שייכים למשפחות שפונו מהקיבוץ, וחלקם נרצחו על-ידי מחבלי ארגון הטרור חמאס.

בסוף חודש נובמבר ביצעו כוחות משטרה של בילוש ימ"ר נגב ולוחמי זרוע דרום של החטיבה לבטחון-פנים במג"ב מעצר של שני חשודים בשנות ה-30 וה-40 לחייהם, ובסיומה של החקירה, כאמור, הוגש נגדם כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים, וכן בקשת חילוט משאית גרר ורכב לנד קרוזר, שעל-פי החשד שימשו את המעורבים בביצוע העבירות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות