אופנועים בשווי עשרות אלפי שקלים שנגנבו במרכז נמכרו באיו"ש

שני צעירים, מאור יהודה ומכפר קאסם, נאשמים כי גנבו לא פחות מ-12 אופנועים וקטנועים מאזור המרכז ומכרו אותם תמורת אלפי שקלים
המתקן משמש כעריסה לטלפון הנייד. אילוסטרציה shutterstock
אופנוע. ארכיון

שני צעירים, האחד מאור יהודה והשני מכפר קאסם הואשמו בתום חקירה, שעמדו מאחורי גניבה של לא פחות מ-12 אופנועים וקטנועים מאזור המרכז ומכרו אותם באיו"ש תמורת אלפי שקלים.

לפני כחודש וחצי, התקבל דיווח בתחנת משטרת מסובים, אודות חשודים עם פנס המתצפתים על כלי רכב ברחוב הרמה בגני תקווה. כוחות משטרה רבים הגיעו במהירות למקום והצליחו לאתר ולעצור שלושה חשודים, לאחר שמנעו מהם גניבה של אופנוע באזור. במהלך החיפוש תפסו השוטרים כלי פריצה שהיו ברשות החשודים כגון: מחבר המשמש להתנעת אופנועים, מברג ומספריים המשמשים לשבירת מנעולים.

מהחקירה עלה כי החשודים בסיוע אחרים גנבו את האופנוע, פירקו את הפלסטיקה וגררו אותו לתחילת הרחוב. השוטרים עצרו את שלושת החשודים (19 מאור יהודה, ושני צעירים בני 18 ו-20 מכפר קאסם) והם הועברו לחקירה במשטרת מסובים. במסגרת החקירה שהתנהלה הצליחו החוקרים להתחקות אחר חשוד נוסף ולפני כשבועיים עצרו את החשוד, בן 20 מאור יהודה לחקירה. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת.

בקשה למעצר עד תום ההליכים

במסגרת פעולות החקירה גילו החוקרים כי שני החשודים נטלו חלק בגניבות נוספות של אופנועים מהערים תל אביב, רמת גן, קרית אונו, גני תקווה ואור יהודה החל מחודש יוני השנה, עד מעצרם והם גנבו את האופנועים לשם מכירתם בשטחי איו"ש, כאשר גבו 3,000 שקלים על אופנוע רגיל ו-9,000 שקלים על אופנוע מסוג tmx/ mt.

עם סיומה של חקירה הוגש כתב אישום עם 12 אישומים ע"י יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א, נגד שני חשודים, החשוד (19) בעבירות גניבת רכב, החזקת כלי פריצה לרכב, ניסיון גניבת רכב בצוותא, ונגד החשוד (20) בעבירות נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה לסוג הרכב, חבלה במזיד ברכב, גניבת רכב ואיומים וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות