כתב אישום נגד "פוטין מחולון" שהטיל אימה על תושבי העיר

דניאל גרישנקוב, המכונה "פוטין" ברחבי חולון, נאשם כי חתך את פניו של תושב העיר, איים עליו וניסה לחטוף אותו משום שסירב להעביר לו 30 אלף שקלים
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

במשך תקופה לא קצרה איים תושב חולון, דניאל גרישנקוב, המכונה פוטין על תושב העיר שיעביר לו סכום של עשרות אלפי שקלים ולאחר האיומים הגיע זמן למעשים ועל פי כתב אישום חמור שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הגיע עם שני צעירים לביתו וחתך את פניו לאחר שניסו לחטוף אותו.

על פי כתב האישום, מחודש מרץ 2023, דרש פוטין מהמתלונן להעביר לידיו כספים בסך 30 אלף שקלים. כדי להניע את המתלונן להעביר אליו את סכום הכסף הנ״ל, איים המשיב על המתלונן בכך ששלח אליו הודעות מאיימות, בעצמו או באמצעות מי מטעמו. ״תענה לפני שיהיה מאוחר מדי… לא חבל עלייך, אני יודע עלייך הכל אפילו איפה אתה משתין, זה רק עניין של זמן מתי אני אתפוס אותך, עדיף שתענה״, כתב לו פוטין ״שלחתי תתמונה שלך לכל הילדים ביפו בשביל לזיין אותך ימניאק… אני שם על הראש שלך כסף ימניאק״ וכאשר המתלונן לא ענה נשלחה אליו הודעה נוספת: ״אל תדאג עוד חודש עוד חודשים עוד שנה בסוף אני ימצא אותך ואת ה20 אלף האלה אני יוצא לך מהתחת יזונה, מבטיח לך יחתיכת מזדיין בתחת״.

ניסיון חטיפה בלב העיר

לאחר ההודעות פוטין התקשר אליו ואיים עליו שאם לא ישלם את הכסף שדרש, יחתוך אותו בפניו והוא קיים את ההבטחה, הגיעה אליו לביתו עם עוד שניים קצת אחרי חצות, כשפוטין מצויד בסכין פרפר ואחר מצויד בגז פלפל. לאחר שהמתלונן פתח את דלת הדירה והבחין בפוטין, הוא ניסה לסגור את הדלת, אך השניים האחרים מנעו זאת ממנו והתפרצו לדירה, הורו למתלונן לנעול כפכפים ולהתלוות אליהם ואיימו שאם לא יתלווה אליהם ירססו גז בדירה. משסירב וזעק מהחלון לעזרה, פוטין שלף את הסכין ובאכזריות שיסף את פניו של המתלונן, בשני חתכים עמוקים, לכל אורך פניו של המתלונן, מרום המצח ועד לשפתו, בסמוך מאוד לעינו. בו בזמן, ריסס נאשם אחר גז בדירה ולעבר המתלונן, והם נמלטו מהמקום.

כאמור בימים האחרונים הוגש נגד השלושה תקיפה בחבורה כדי לבצע פשע, ניסיון חטיפה לשם סחיטה, סחיטה באיומים וחבלה בכוונה מחמירה. "הנאשם סחט את המתלונן ללא היסוס באיומים קשים ובאופן חוזר ונשנה, במספר הזדמנויות ובמשך תקופה ממושכת עד אשר מימש את איומיו באופן אכזרי. מעשיו אלו מלמדים על מסוכנותו הרבה", נכתב בבקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות