חשד לעוקץ בתחום ההלוואות – תושב חיפה נעצר

תושב חיפה נעצר בחשד להעלמת הכנסות בסכום של כ-7.8 מיליון שקל שנבעו מעוקץ לקוחות בתחום ההלוואות. ביהמ"ש שחרר את החשוד בתנאים מגבילים
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

תומר רייכל, עצמאי העוסק בתחום ארגון כנסים ותערוכות מקצועיות, הובא בפני בית משפט השלום בתל אביב בחשד להעלמת הכנסות בסכום של כ-7.8 מיליון שקל שנבעו כתוצאה מעוקץ בתחום ההלוואות. כבוד השופטת שרית קריספין שחררה את החשוד בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר עולה כי בעקבות חקירה סמויה שבוצעה על ידי פקיד שומה חקירות תל אביב עלה החשד כי רייכל, תושב חיפה, ומעורבים אחרים, מתפעלים עסק למתן הלוואות וגיוס אשראי בערבות המדינה, כאשר בפועל הם עוקצים לקוחות רבים ולא מספקים את השירות כמובטח, וזאת ללא דיווח ותשלום על ההכנסות. היקף התשלומים הלא מדווחים המיוחסים לחשוד בין השנים 2022-2015 עומד על כ-7.8 מיליון שקל. בעקבות החקירה, שהפכה לגלויה נערך חיפוש במקום מגוריו של החשוד ובביתם של מעורבים נוספים, ונתפסו מסמכים רבים. החשוד נחקר באזהרה ובנוסף נחקרו מעורבים נוספים בתיק.

מדובר בחקירה נוספת המתנהלת כנגד החשוד, כאשר בספטמבר 2022, בעקבות חקירה קודמת, הוגש כנגדו כתב אישום בגין העלמת הכנסות בסכום של כ-3.7 מיליון שקלים משירותי יחסי ציבור שסיפק למועדונים. מכיוון שהחשוד אינו מתייצב לדיונים בעניינו בבית המשפט, קיימת החלטה בגין מעצרו על מנת להבטיח את התייצבותו לבית המשפט.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות