כתב אישום: ניסו לגבות דמי חסות מבעל בר בשוק מחנה יהודה

5 צעירים, מי-ם ומעלה אדומים, נאשמים כי הגיעו לפני מספר שבועות לשוק, התפרעו, תקפו ואף דקרו בעל עסק לאחר שסירב לשלם בתמורה ל"שקט"
גילי סיוון-כהן |
שוק מחנה יהודה (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה). צילום: פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד ישאמבל היילו, זמנה גזהיין, אבי גזהיין, גטצו מולנוך וגטו גזהיין, תושבי ירושלים ומעלה אדומים כבני 21-30, לאחר שסחטו באיומים, התפרעו ודקרו, בעל בר בשוק מחנה יהודה לפני כשלושה שבועות, בניסיון לגבות דמי חסות. במקביל ביקשה הפרקליטות מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתב האישום, חלק מהנאשמים הגיעו לבר בבעלותם של המתלוננים בשוק מחנה יהודה, פנו לבעל המקום ואמרו לו כי הם מעוניינים בתשלום כספי בתמורה לכך שיישמר השקט במקום. בעל המקום התקשר למוקד 100 של המשטרה, הנאשמים ראו זאת ועזבו את המקום. יומיים לאחר מכן הגיעו הנאשמים לבר בעודם חובשים כובעים לראשם ובזמן שמבלים רבים שוהים באזור ובעסקים השונים במקום.

נזק רב לבר ולרכוש

אז, כך לפי כתב האישום, החלו הנאשמים להתפרע במקום, אחד הנאשמים דקר את בעל המקום בגבו עם סכין מטבח ונאשם אחר חבט בו באלה. בניו של בעל המקום ניסו להיאבק בנאשמים שהשליכו לעברם כסאות, ספסלים וחפצים שונים שהיו במקום. הנאשמים המשיכו להתנהל כך גם כשוטרים הגיעו למקום. כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים נזקק בעל המקום לאשפוז של מספר ימים בבית החולים, עוברי אורח נפגעו, בין היתר עובר אורח נפגע בראשו מאחד החפצים שהשליכו הנאשמים ונזקק לטיפול רפואי. כמו כן נגרם נזק רב לבר ולרכוש.

כתב האישום מייחס לנאשמים (כל אחד על פי חלקו) ביצוע עבירות של סחיטה באיומים בצוותא, חבלה בכוונה מחמירה, ניסיון לחבלה חמורה בנסיבות מחמירות והחזקת סכין.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות