איש דת משועפאט נאשם בהסתה לטרור: "לוחמים למען האל"

לביהמ"ש הוגש כתב אישום נגד מחמוד אבו חדיר, 67, במקביל לבקשת מעצר עד תום ההליכים לאחר שנשא דרשה בה הביע תמיכה בחמאס: "אל תניחו הרובים מידיכם"
דניאל בן חמו |
הביעה תמיכה בארגון הטרור. חמאס, ארכיון.

לבית משפט השלום בירושלים הוגש כתב אישום נגד מחמוד אבו חדיר, איש דת ודרשן תושב שועפאט כבן 67, בגין עבירות של הסתה לטרור וגילוי הזדהות עם ארגון טרור. במקביל, ביקשה הפרקליטות מבית המשפט לעצור את אבו חדיר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. כתב האישום הוגש באישור היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה.

על פי כתב האישום, שהוגש בתפילת צוהרי יום שישי במסגד עלי אבן טאלב בשועפאט לפני כחודשיים, נשא אבו חדיר דרשה בפני כ-700 מתפללים, במסגרתה אמר דברי עידוד ותמיכה בטרור ועם ארגון חמאס.

בין היתר, אמר בדרשתו: "אל תניחו את הרובים מידיכם. הוא סמל הכבוד והגבורה לא נשרוד בלעדיו. אל תתרגשו ואל תחכו לשאר המדינות אשר טרם התעוררו. עזה לא הניעה אותם ולא ילדי עזה ולא נשי עזה ולא קשישיה ולא הלוחמים למען האל אשר עומדים בפניו של הצבא האכזרי".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות