כתב אישום: "הצית את מאהל משפחות החטופים"

לביהמ"ש המחוזי בי-ם הוגש כתב אישום נגד נוח יוחנן, 59 ממושב סגולה, שהצית את המאהל, משום שהתנגד להקמתו לשלטים שנתלו בו נגד מדיניות הממשלה
גילי סיוון-כהן |
תמונות חטופים וחטופות באירוע להשבתם. צילום: פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד נוח יוחנן, תושב מושב סגולה כבן 59, שהצית את מאהל משפחות החטופים והנרצחים במלחמה הממוקם בקריית הממשלה בירושלים, לפני כשבוע וחצי. במקביל, ביקשה הפרקליטות מבית המשפט לעצור את יוחנן עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש הנאשם התנגד להקמת המאהל ולשלטים הנוגעים לחטופים והמתנגדים למדיניות הממשלה ולראש הממשלה, והחליט להצית אותו מתוך מטרה להכחידו וזאת על מנת לשכנע את התומכים בו לשנות את דרכם.

יוחנן הצטייד במציתים, תיק גב והגיע למאהל בשעות הערב, שבר את אחד המציתים כדי להשתמש בחומר הבעירה שלו ולגרום לאש גדולה יותר, והצית אש באמצעות המצית השני בפינתנ המאהל הצמודה לאזור הלינה. כתוצאה מכך ניצתה יריעת הברזנט ויוחנן הלך מבלי לקרוא לכוחות ההצלה. חלק ממעטפת המאהל נשרף וחלק מהמתנדבים שהיו במקום סבלו מכאבים בגרון למספר ימים כתוצאה משאיפת העשן.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הצתה בנסיבות מחמירות והיזק בזדון.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות