בשל הפרות חמורות: קנס של כ-90 אלף שקלים על חברת Inet

משרד התקשורת הטיל את העיצום על החברה המספקת שירותי אינטרנט לאחר בדיקה שבמסגרתה עלה כי אינה ממציאה למנוייה הסכמי התקשרות כנדרש
רונן לוי |
טלפון נייד מכשיר רשת חברתית
אילוסטרציה envato

סמנכ"לית פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת, הטילה עיצום כספי בסכום של כ-89 אלף שקל על חברת איינט 066 (חרפה) בע"מ המספקת שירותי אינטרנט, בשל הפרות חמורות של תנאי ההיתר החלים עליה.

העיצום הכספי הוטל לאחר שהחברה לא העבירה למשרד מידע שנדרש ממנה לגבי הסכמי התקשרות והקלטות שיחות ונמצא כי החברה אינה ממציאה למנוייה הסכמי התקשרות כנדרש. כן נמצא שהחברה לא הציעה למנוייה שירותי סינון אתרים פוגעניים חינם, כמתחייב מהוראות האסדרה החלות עליה.

לאחר שמשרד התקשורת מצא כמות חריגה של תלונות צרכנים על חברת איינט, הוחלט לבצע הליך פיקוח שכלל ביקור במשרדי החברה ודרישת מסמכים והקלטות. יצוין שגם בימים אלה, תוך כדי המלחמה, ולאחר שהמשרד הודיע לחברה על כוונתו להטיל עליה עיצום כספי, ממשיכות להגיע אליו תלונות כנגד החברה על פגיעה בצרכנים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות