2 מאסרי עולם לרוצח אחיותיו

ביהמ"ש גזר את דינו של פאדי מאלוק, תושב ת"א בן 29, שהורשע בשני מקרה רצח בנסיבות מחמירות של חאית ונורית מאלוק ובפציעתו של קטין נוסף
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

בית המשפט גזר על פאדי מאלוק שני מאסרי עולם חובה שירוצו במצטבר, 18 חודשי מאסר בפועל מתוכם 9 במצטבר והיתר בחופף, ופיצוי בסך 258 אלף שקלים לכל אחד מבניהן הקטינים של המנוחות. מאלוק תושב תל אביב בן 29, שהורשע בשני מקרי רצח בנסיבות מחמירות של אחיותיו, חאית ונורית מאלוק ופציעה בנסיבות מחמירות של קטין נוסף.

מכתב האישום הוגש בשנת 2018 העלה כי בין מאלוק לאחיותיו המנוחות התקיים ויכוח סביב אורחות חייהן ואופן גידול ילדיהן, אשר לא מצאו חן בעיני של הנאשם. באחד מהבקרים של חודש הרמאדן, דקר מאלוק את אחיותיו למוות באמצעות סכין מטבח, כאשר הן ישנות במיטתן. מאלוק לא חדל ממעשיו גם כאשר אמו ואחיו התעוררו והפצירו בו להפסיק, תוך שהוא צעק לעבר אחותו נורית ז"ל "תמותי, תמותי". כתוצאה מהדקירות, שהתרחשו לעיני בני המשפחה, מתו האחיות ונפצע קטין נוסף, אשר ישן בסמוך לנורית ז"ל.

השופטת לימור ביבי התייחסה לפגיעה בקטינים ואמרה: "… לנפגעי העבירה נגרמו נזקים נפשיים קשים כפועל יוצא מהעבירה, זאת ראשית בהינתן שהעבירות הובילו לקיפוח חייהן של אימהותיהן של הנפגעים, על כל המשתמע מכך שאין כל צורך להכביר במילים. לכך יש להוסיף את האכזריות בה בוצעו הרציחות – דקירות הסכין הרבות, תוך שהנאשם מתעלם מזעקותיהן של המנוחות ושל יתר בני המשפחה ובעת שהקטינים נפגעי העבירה שוכבים במיטה ליד נורית ז"ל בעת שהנאשם דוקר אותה למוות".


לצפייה ודירוג כבוד השופטת לימור ביבי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות