בת 41 שטענה כי גלעד ארדן הוא אביה נאשמת בהטרדתו

לפי כתב האישום שהוגש נגד האישה, תושבת ינוב, היא לא פסקה מליצור קשר עם השגריר הישראלי. בין היתר, נטען, כי האשימה אותו בהחזקתה כבת ערובה
נעמה כהן |
גלעד ארדן השר לביטחון פנים

גלעד ארדן, שגריר ישראל באו"ם עסוק בימים אלה להדוף את הקולות שנשמעים נגד מדינת ישראל והמלחמה בעזה ובמקביל מתברר מכתב אישום שהוגש נגד תושבת ינוב בת 41 שהטרידה אותו ללא הפסקה מחודש אוגוסט ועד ימים אלה בטענה שהיא בתו.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות של מחוז המרכז, שאוחז בשני אישומים, ומייחס לה מסכת של הטרדות על גלעד ארדן, זאת מאחר והנאשמת שבויה במחשבות שווא, לפיהן היא בתו של ארדן. תחת קונספציה בדויה זו, החלה במה שאך ניתן לתאר כמסע הטרדות בלתי פוסק, במסגרתו פנתה אליו עשרות רבות של פעמים, ולמעלה מכך באמצעות כתובת המייל הפרטית שלו, ואף באמצעות מכשיר הטלפון הסלולרי שלו.

בפניות אלו, כך מפורט בכתב האישום, אשר מוענו לרוב לנמענים נוספים – הזדהתה כבתו, הביכה אותו מול קולגות, באה בטרוניה על תפקודו כהורה שלה (כפי טענתה), תוך האשמות שווא כלפיו כי הוא חוטף אותה ומחזיק בה כשבויה. בין השאר כתבה לו: "אבא היי, מבקשת להיכנס למשרד עורכי דינים שלך כשותפה ולהמשיך דור המשך של המשרד באשדוד" ועוד כתבה: "תמלאו את הטפסים ותשלחו אותם כדי לקבל פיצויים מארה"ב" וחתמה "לינור הבת".

"חשש כי תסכן את ביטחון הציבור"

פרט לכך הנאשמת אף השתמשה בפרטי יצירת הקשר של המתלונן – כתובת הדואר האלקטרוני שלו ומספר הטלפון הסלולרי שלן – על מנת להזינם בדפי נחיתה במרשתת ולהזמין שירותים עסקיים, מסוגים שונים עבורו. בהתאם, קיבל המתלונן פניות רבות שירותים עסקיים המציעים את מרכולתם, והכול בשל פנייתה של המשיבה שהציגה עצמה בכזב כבתו של ארדן.

ארדן תיאר במשטרה את מסכת ההטרדות עמה הוא מתמודד מזה זמן רב, מסכת אשך מביכה אותו למול קולגות שלו ובני משרדו, ואף אינה מאפשרת לו תפקוד תקין בעבודתו. לאחר שנעצרה, טענה בחקירתה כי ארדן אימץ אותה בגיל קטן וכן כי הוא אביה הביולוגי מזה מספר שנים. בנוסף, טענה כי שינתה את שמה מלינור לנועה, וכי היא עובדת תחת ידו של ארדן והייתה עמו בחו״ל. כמו כן, כאשר מוטח בה כי היא מטרידה אותו, פצחה הנאשמת במסכת גידופים וקללות כלפי החוקרת שלה.

"קיים יסוד סביר לחשש כי המשיבה תסכן את ביטחון הציבור. חשש זה ניתן ללמוד מאופיין של העבירות המיוחסות, מן האובססיביות המאפיינת אותן, המלל הקשה והמאשים של הודעות הדואר אותן שלחה הנאשמת לארדן – לרבות האשמתו בחטיפתה והחזקתה כבת ערובה וכן ממשך זמן ביצוע העבירות וחוסר רצונה מלהרפות ממשפחתו של ארדן", נכתב בבקשת המעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות