אישום: יצא לחופשה מהצבא ושדד מינימרקט

במשטרה טוענים כי חייל מילואים, המשרת בגולני, ניצל את פסק הזמן מהלחימה ואת הנשק שניתן לו, על מנת לשדוד מינימרקט בקרית אונו. לשירות הוא לא ישוב
אייל חן |
המפקדים התרשלו. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

חייל מילואים, בגולני בזמן חופשה ממילואים שדד עם הנשק הצבאי שלו מסוג נגב, מינימרקט בקרית אונו. בתום חקירה מהירה הוגש כתב אישום בעניינו.

המקרה, כך לפי כתב האישום, אירע לפני כשבועיים. אז פתחו חוקרי תחנת מסובים בחקירה עם קבלת דיווח סמוך לשעה 05:30 בבוקר על שוד במינימרקט ברחוב ירמיהו בקרית אונו, כאשר החשוד נמלט מהמקום. שוטרי תחנת מסובים הגיעו למקום ונפתחה חקירה לאיסוף ממצאים וראיות.

עפ"י החקירה, החשוד נכנס למינימרקט, כאשר היה לבוש במדי צה"ל ופניו היו מכוסות במחצית במסכת סקי. החשוד ניצל תחילה כי המוכר לא היה בעמדת הקופה וניסה לפתוח את הקופה בעצמו אך ללא הצלחה. בתוך כך, המוכר שב לקופה והחשוד ביקש לרכוש קופסת סיגריות.

הנשק הצה"לי שימש לשוד

בעת התשלום, כך מתואר עוד בכתב האישום, החשוד הרים לפתע את הנשק הצהלי שברשותו מסוג "נגב" על דלפק הקופה, כאשר הקנה כוון לעבר הקופה ולפלג גופו התחתון של העובד והאצבע של החשוד על ההדק של הנשק. באותו הזמן החשוד נטל כ- 2,000 שקלים מהקופה, בטענה כי צריך את הכסף לתשלום שכר דירה ונמלט מהמקום.

במסגרת פעולות החקירה, הצליחו החוקרים להתחקות אחר החשוד וביום חמישי האחרון הביאו למעצרו של החשוד, בן 30 מקרית אונו. עם סיומה של חקירה בתחנת מסובים, הוגש כתב אישום נגד החשוד בעבירת שוד בנסיבות מחמירות וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות