עלה להם השתן לראש – הגרסה התל אביבית

תושב העיר הטיל את את מימיו בחצר של בניין, אך השכנים זעמו, השליכו עליו ביצים, היכו ואף דקרו אותו. כתב אישום הוגש נגד אחד התוקפים
אייל חן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

תושב תל אביב ששתה בירה עם חברים, ניגש להטיל את מימיו בסמוך לבניין ליד פחי הרחוב, השכנים שלא היו מרוצים מכך השליכו עליו ביצים ולאחר מכן הכו ודקרו אותו.

כעת הוגש כתב אישום נגד אחד התוקפים בן 29 ובית משפט האריך את מעצרו עד להחלטה אחרת.

לפני כשבוע, ישב צעיר ביחד עם שני חבריו ושתו משקאות אלכוהוליים, בשלב מסוים הוא ניגש לצד הרחוב והטיל את מימיו בסמוך לפחי הזבל בבניין בו מתגוררים בני משפחתו של הנאשם.

תוך זמן קצר אישה יצאה לעברו והחלה לצעוק ולהשליך עליו ביצים ולאחר מכן ניגשו אליו שניים האחד היכה אותו באמצעות קרש והנאשם דקר אותו פעמיים בכתף מאחוריו והוא הועבר לטיפול על ידי מד"א לבית החולים.

שוטרים שהגיעו למקום עצרו את הנאשם שטען בחקירתו שלא ביצע את המיוחס לו והוא זה שבעצם הותקף על ידי הקורבן וחבריו.

אחיו של הנאשם מסר כי ראה אותו עם סכין ואז הדף אותו מעל הקורבן. כאמור, כעת הוגש נגדו כתב אישום בגין פציעה כשהעבריין מזויין והחזקת סכין.

"נסיבות ביצוע העבירות מעידות על מסוכנות גבוהה הנשקפת כלפי הציבור, כאשר הנאשם נהג בברוטליות ואלימות פורצת גבולות וזאת ללא כל היכרות מוקדמת עמו ורק על רקע כעסו כי הקורבן הטיל את מימיו בסמוך לבית משפחתו", נכתב בבקשת המעצר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות