כתב אישום בעקבות רצח בטייבה

כיפאח בראנסי, 33 מטייבה, נאשם כי לפני שלושה חודשים רצח בנסיבות מחמירות את עבד אל קאדר ז"ל ב-6 יריות מטווח קצר בעקבות סכסוך בין השניים
גילי סיוון-כהן |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד כיפאח בראנסי, בן 33 מטייבה בגין רצח בנסיבות מחמירות, נשיאת והובלת נשק, שיבוש מהלכי משפט, שינוי זהות של רכב, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה ונהיגה בזמן פסילה.

מכתב האישום שהוגש עולה כי בין בראנסי לבין אמיר עבד אל קאדר ז"ל התפתח סכסוך, ולפני כחודשיים וחצי, בראנסי החליט לרצוח את אמיר. בשנת 2018 בית המשפט פסל את רישיון הנהיגה של בראנסי לשלוש שנים, ובשנת 2019 רישיונו נפסל ל-4 שנים במצטבר לכל פסילה אחרת, אולם בספטמבר האחרון קיבל בראנסי רכב גנוב עם לוחיות רישוי משוכפלות.

6 יריות מטווח 0

לצורך ביצוע הרצח, בראנסי הצטייד באקדח ותחמושת תואמת, ניגש לרכב הגנוב שחנה בביתו והתקין לוחיות רישוי אחרות. בהמשך יצא ברכב מביתו עם אדם נוסף. בשלב מסוים, בראנסי והאיש הנוסף החלו לעקוב אחרי אמיר שנסע גם הוא ברכבו עד שעצר בתחנת דלק ליד אחת המשאבות כשהנאשם והאחר בעקבותיו. ואז, בראנסי התקרב לרכבו של אמיר, עצר במקביל לצדו הימני של הרכב, אחז באקדח הטעון, הוציאו אותו מבעד לחלון הפתוח, כיוון אותו לפלג גופו העליון של אמיר, ירה מטווח קצר לפחות 6 יריות ונמלט מהמקום.

במהלך בריחתו, בראנסי פגע עם רכבו ברכב אחר, המשיך בנסיעה פרועה ומהירה, נסע בנתיב הנגדי בזמן שעקף רכבים וחזר לחניה הסמוכה לביתו. יום למחרת, בראנסי נסע עם הרכב הגנוב איתו ביצע את הירי לשטח פתוח בקלנסווה, שם הרכב הוצת.

אמיר שנפגע מהירי התמוטט אחרי כמה שניות, הובהל לבית חולים ומיד לאחר מכן נקבע מותו. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו וציינה כי: "המשיב פעל באופן מתוכנן וקפדני, עקב אחרי המנוח וירה בו במקום ציבורי, בנוכחות עוברי אורח רבים וזאת בשעת ערב מוקדמת, בטבורה של העיר".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות