הקרב על ליבה של בת 17 הסתיים בשריפת קטנוע ואלימות קשה

כתבי אישום הוגשו נגד שני חשודים, תושבי יפו בשנות ה-20 לחייהם, בטענה כי פגעו האחד בשני על רקע רומנטי, תוך סחיטה בכח, שריפת קטנוע ואלימות קשה
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי והשלום הוגש כתב אישום נגד שני חשודים תושבי יפו שפגעו האחד בשני על רקע רומנטי, תוך סחיטה בכח, שריפת קטנוע ואלימות קשה.

הכל החל בחקירה שהתנהלה בתחנת יפו, אודות שריפה של קטנוע, נעצר חשוד תושב יפו בן 22 בחשד לשריפת הקטנוע.

בעקבות פעולות חקירה מגוונות חלה התפתחות בחקירה, אשר הובילה למעצרו של תושב יפו בן 20 בעל הקטנוע שנשרף, לאור אלימות קשה שביצע כלפי החשוד ששרף לו את הקטנוע.

מתוך החקירה עלה כי האירועים התרחשו על רקע רומנטי, כאשר נערה בת 17 נפרדה מבן זוגה (החשוד ששרף את הקטנוע) אשר חשב שבן זוגה הקודם (בעל הקטנוע) הוא שגרם לפרידה.

בעקבות הפרידה, בן זוגה השני שרף לכאורה את הקטנוע של בן זוגה הראשון, והאחרון שגילה את זהותו של שורף הקטנוע, הוביל אותו באמתלה למקלט ושם הכה אותו באלה, תוך סחיטה בכח.

כאמור, שוטרי תחנת יפו אספו ראיות וממצאים, ביססו תשתית ראייתית שהובילה לאיתור ומעצר של שני החשודים.

בתום החקירה, מעצרם הוארך והפרקליטות הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בחשד לסחיטה בכוח, תקיפה והצתת קטנוע בבימ"ש המחוזי בת"א.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות