שעונים ותכשיטים ב-700 אלף שקל נגנבו מדירת יוקרה בת"א

מצלמות האבטחה תיעדו את הפורצים נכנסים לדירה דרך הבריכה בבניין מפואר בשיכון צמרות בעיר. שוטרי לב ת"א איתרו חשוד במעשה בעקבות בדיקת די.אן.איי
אייל חן |
אילוסטרציה envato

גם שומר בכניסה לבניין הדירות היוקרתית לא מנה את הפריצה לדירת המגורים היוקרתית עם הבריכה ומשתרעת על פני 3 מפלסים, בשיכון צמרות בתל אביב, פריצה שהסתיימה בגניבת רכוש רכוש בשווי 716 אלף שקלים – שעונים ותכשיטים. שוטרי לב תל אביב הצליחו לעלות על עקבותיו של הפורץ בעקבות גילוי די.אן.איי בדלת הארון.

לפני שלושה חודשים התקבלה תלונה על כך פריצה לדירה. מהתלונה עלה כי בעלי הדירה נסעו לניו יורק וכאשר אמא שלה הגיעה לדירה היא ראתה שחדר הארונות הפוך ונגנבו ממנו תכשיטים ושעונים, בין השאר שני שעונים מהמותג AP בשווי של 317 אלף שקלים, שני שעוני רולקס, שעון הובלט וכן 5 טבעות, צמידים ועוד תכשיטים בשווי מאות אלפי שקלים.

מהחקירה עלה כי בשעות הלילה, הגיעו לבניין היוקרה שני חשודים עם רכב עליו הותקנה לוחית זיהוי מזויפת, כאשר הם חובשים מסכות, עלו לגג הבניין ומשם ירדו בסולם אל המפלס העליון של הדירה ובו בריכת השחייה ונכנסו אל הדירה על ידי משיכת דלת הויטרינה. הם גנבו מחדר הארונות כספת מקובעת שהכילה כאמור את שעוני היוקרה והתכשיטים ובצאתם מהדירה הסליקו החשודים את הרכוש הגנוב במזוודות והעמיסו אותן לרכב עימו הגיעו.

השוטרים החלו באיסוף ממצאים בין השאר בעל הדירה סיפרה כי ניקתה את דלת הארון בה מוקמה הכספת ומבדיקת די.אן.איי עלה כי מדובר בתושב יבנה בן 46 שנעצר והועבר לחקירה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בת"א, ועם השלמת החקירה, הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א, כתב אישום נגד החשוד בעבירות התפרצות וגניבה בצוותא וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות