8 שנות מאסר לקצין בכיר לשעבר שהורשע באונס בתו החורגת

ביהמ"ש המחוזי בחיפה הרשיע את הנאשם, לשעבר קצין בכיר בחיל הים, בביצוע עבירות מין חמורות ולאורך זמן בבתו החורגת עת הייתה כבת 11
%d7%a0%d7%a2%d7%9e%d7%94-%d7%9b%d7%94%d7%9f |
אילוסטרציה envato

ביהמ"ש המחוזי בחיפה גזר שמונה שנות מאסר על נאשם, לשעבר קצין בכיר בחיל הים, לאחר שהרשיע אותו בעבירות מין חמורות, בהן אונס ומעשים מגונים, בבתו החורגת עת הייתה כבת 11 שנים בלבד. השופטים אבי לוי, ערן קוטון ואיל באומגרט הורו בנוסף על הנאשם לשלם למתלוננת, כיום בשנות ה-20 לחייה, פיצויים בסך 150 אלף שקלים.

על פי כתב האישום שהוגש בעניינו של הנאשם, המעשים התרחשו לפני יותר מעשור, במשך שלוש שנים, בבית שבו התגורר ביחד עם אמה של הנפגעת. לפני כתשע שנים התלוננה הצעירה במשטרה אך רק לאחר שלוש שנים הועבר התיק מהמשטרה לפרקליטות.

על הימשכות ההליכים בהליך מתחו השופטים ביקורת בהכרעת הדין, תוך שהם מתייחסים לכשלים של המשטרה בחקירת המקרה. "חקירות מהסוג הנדון אמורות להיעשות בזריזות ויעילות", כתבו השופטים, "מתוך כבוד להליכי החקירה וכבוד לנחקרים. הן אמורות היו להיות מתועדות, מקיפות, וכוללות ביקור במקומות הרלוונטיים, ללא קשר למגבלות ומשאבים שאינם גבוהים במקרה כמו המקרה דנן".

על עדותה של הנפגעת, אמרו השופטים כי "מסרה עדות אמת מובהקת, דבריה שיקפו את שחוותה ואת אשר אירע באירועים השונים שעל אודותיהם סיפרה לנו, ואין שחר לטענת העלילה". זאת, בניגוד להכחשות הנאשם לאורך ההליך כולו. "גרסתו", כתבו השופטים, "תמוהה ביותר, בלתי סבירה ולא הגיונית. ניכרו סתירות מהותיות והיא הייתה נטולת הגיון פנימי".


לצפייה ודירוג כבוד השופט אבי לוי

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות