אישום: שדדו באיומי סכין וגז מדמיע קורקינט מנער בן 15

המדינה הגישה את כתב האישום נגד שני צעירים, כבני 18 מבני ברק וגבעת שמואל, ולפיו הם ביצעו שוד אלים באזור רמת גן. ביהמ"ש שחרר אותם בתנאים מגבילים
דניאל בן חמו |
מעצר, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

גם בזמן מלחמה הפשיעה ממשיכה.

שוטרי תחנת רמת גן – בני ברק עצרו לאחר מרדף שני תושבי גבעת שמואל ובני ברק כבני 18, אשר שדדו מנער בן 15, קורקינט תוך איומי סכין ושימוש בגז פלפל. בימים האחרונים הוגש נגדם כתב אישום ובית המשפט הורה לשחררם בתנאים מגבילים.

על פי כתב האישום, ביום שישי שעבר, פגש נער כבן 15, בשני הנאשמים, בבאולינג שבאצטדיון רמת-גן. השניים ניגשו אליו ואחד מהם שאל אותו כמה עלה לו הקורקינט החשמלי שברשותו וזה ענה כ- 5,000 שקלים. כאשר הנער עזב את מתחם הבאולינג עם שני חבריו, והשלושה התיישבו בכניסה לבניין ברחוב אבא הלל שברמת-גן.

עוד מתואר בכתב האישום, כי השניים הגיעו למקום, כאשר אחד מהם עוטה מסיכה על פניו ומחזיק במיכל גז מדמיע וחברו מחזיק סכין בכליו. השניים ניגשו אל הנער ודרשו ממנו למסור לידיהם את הקורקינט החשמלי שברשותו. לאחר שהוא סירב, שלף הנאשם את הסכין מכיסו והורה לו פעם נוספת למסור את הקורקינט תחת האיום, תוך שהנאשם השני מרסס גז מדמיע בעיני הנער ושדדו את הקורקינט.

הנער יצר קשר עם המשטרה ואלה החלו בסריקות ובלשים מתחנת בני ברק שהבחינו בחשודים הורו להם לעצור בצד הדרך, אולם אלה האיצו את נסיעתם בקורקינט והתנגשו בניידת ונעצרו. השניים הודו בחקירת המשטרה בביצוע המעשים, לטענתם הם היו שיכורים בזמן השוד וברשותם נתפסו הסכין, גז מדמיע והמסכה.


עו"ד אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות