4 סטודנטיות מהצפון חשודות בתמיכה בחמאס

שוטרי המחוזי הצפוני עצרו את הצעירות ביחד עם שוטרי מג"ב והן חשודות כי פרסמו הודעות הסתה ותמיכה בארגון הטרור: "צונאמי אל אקצה 7 באוקטובר"
גילי סיוון-כהן |
הפגנת תמיכה בחמאס, החודש בחברון. צילום: פלאש 90

בפעילות שוטרי המחוז הצפוני וגדוד מג"ב מילואים נעצרו הלילה (יום שבת) ארבע סטודנטיות ממכללה בצפון החשודות בהסתה ותמיכה בארגון הטרור חמאס.

הצעירות חשודות כי פרסמו ברשתות החברתיות פרסומים המביעים תמיכה בפעילות חמאס, בין היתר כתבו: "צונאמי אל אקצה 7 באוקטובר". במהלך היום יחליטו במשטרה האם לבקש את הארכת מעצרן בבית המשפט.

לצד היערכות מבצעית מוגברת, פעלו הלילה (יום שבת) הכוחות לטיפול נחוש ובלתי מתפשר בגילוי הסתה/תמיכה בטרור.

בתוך כך, פשטו הלילה שוטרי המחוז הצפוני וגדוד מילואים מג"ב על בתי 4 סטודנטיות (יפיע, אכסאל, עוזייר, נצרת) שנעצרו והובאו לחקירתם ביחידה ללוחמה בפשיעה במרחב עמקים.

"זה כלום לעומת מה שהכיבוש עושה בעזה"

באחד מהפרסומים של אחת מהחשודות בהם נראה תמונת מחבל שמעלה נערה חטופה על ג'יפ צוין "רציתי להתרגש מהתמונה אבל זה כלום לעומת מה שהכיבוש עושה בעזה".

בפרסום של חשודה נוספת שיתפה צילום של עיתון בו נכתב "צונאמי אל אקצה 7 באוקטובר" בצרוף אימוגי של לב ודגל פלסטין.

4 החשודות נחקרות בשעה זו ויבואו לבית המשפט השלום בנצרת בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

בפעילות נוספת הלילה נעצר תושב כפר כנא בן 18 החשוד בפרסום דברי הסתה ותמיכה בטרור. החשוד יובא בסיום חקירתו לבית המשפט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.


עו"ד אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות