שקמה ברסלר תובעת דיבה ממפיצת קונספירציה

בתביעה, על סך 600 אלף שקלים, טוענת מובילת המחאה נגד ההפיכה המשטרית, כי גולשת בשם פאני מיכאלי, טענה שהייתה שותפה תכנון הטבח של חמאס
נעמה כהן |
שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד ההפיכה המשטרית. צילום: פלאש 90

שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד ההפיכה המשטרית בישראל, יוצאת לקרב ומגישה תביעת דיבה שנייה בתוך חודש נגד מי שמפיץ נגדה שקרים וקונספירציות. הפעם הוגשה התביעה, על סך 600 אלף שקלים, נגד גולשת בשם פאני מיכאלי, שטענה כי ברסלר הייתה שותפה לתכנון הטבח שערכו חמאס ותושבי עזה בעוטף עזה.

לכתב התביעה צורפו 26 פרסומים נפרדים של מיכאלי, בהם כתבה על ברסלר גידופים והשמצות ברשתות החברתיות.

"למה היא לא במרתפי החקירות עקורת ציפורניים?!", תהתה הגולשת מיכאלי באחד הפוסטים.

עוד כתבה: "איך היא ידעה שנתניהו ישאר בלי צבא והאם היא וסביבתה ממערך המ"מ שלה סייעו לאוייב?!".

בפרסום אחר כתבה: "היום בו נראה אותך בסרבל כתום מובלת לגרדום ו/או לכיסא החשמלי על בגידה. זהו היום בו אני אדע שהמדינה שלנו בדרך הנכונה להלחם על זכותה להתקיים. לא עוד שיבולת יבשה שכמותך לא עוד! מחבלי קפלן לדין!".

"ידע כל מי שצידד בנבלה הסרוחה שקמה ברSSלר ואפילו לרגע קט שידיו מגועלות בדם של יהודים!", פרסמה מיכאלי, באחר הוסיפה: "אם האמת מעניינת אתכם תורידו טוויטר ותגללו את הציוצים המאיימים של השיפחה‏ ההופכת ‏ ברSSלר היא ידעה ובישלה הכל!"; "הצלחת להחליש את צה"ל גם מלמטה מעל 300 נרצחים ע"י חבריך מהחמאס".

"מחבלת נאצית מתוכנו"

פרסומים אחרים של הגולשת כינו את ברסלר "מחבלת נאצית מתוכנו", "מחבלת המחאה" והאשימה אותה כי מחקה מהרשת החברתית "את כל הציוצים המפלילים אותה על ההפיכה הצבאית עליה צייצה עד ה 7.10.2023. תבדקו!". "איראן, חיזבאללה וחמאס הם לא האוייב", כך לפיה, "האוייב הם בנימין נתניהו וחובשי הכיפות".

"מדובר", נכתב בתביעה, "בדברי בלע דיבתיים, חסרי שחר, כוזבים מהחל ועד כלה. ברסלר לא ידעה ולא סייעה לחמאס, לתובעת אין חברים מהחמאס, התובעת אינה מחבלת, אינה נאצית, אינה בוגדת, היא לא נפגשה עם ראש המוסד ועם ראש השב"כ בימים שלפני הטבח, והיא לא מחקה מהטוויטר שום ציוצים מפלילים. אלו הם דברים הזויים, ומצוצים מהאצבע".

לפני כשבועיים הגישה ברסלר תביעת דיבה על סך מיליון שקלים נגד אנילסט בורסה בשם זהר ליבוביץ מבני ברק בטענה כי השמיץ אותה וקרא להוציא אותה להורג. "מזה חודשים רבים", כך נכתב לבית המשפט, "שהתובעת נתונה למתקפת הסתה שקרית ונטולת רסן ברשתות החברתיות. אחד משיאה האחרונים של מתקפה זו, בפרסומים מושא התובענה דנן, שפורסמו על ידי הנתבע בימים שמדינת ישראל עודנה מתאבלת על הטבח הנורא שבוצע בדרום הארץ, ומיטב אזרחיה וחיילה מגויסים למאמץ המלחמתי".

"אי אפשר לעבור לסדר היום"

בתביעה נטען כי ליבוביץ כינה את ברסלר, בפרסומים חוזרים ונשנים, "מחבלת החיה בתוכנו" שאותה יש "לנטרל", "לתלות בכיכר העיר או להעמיד לדין. לשיטתו הטבח בדרום הוא "הגשמה" או "מימוש" של "חזון" מבחינתה של ברסלר וכי במו ידיה "תרמה" לטבח. עוד פרסם כי היא "טבולה בדם הנרצחים, הנרצחות, האנוסות, הנכים והנכות" וכי היא "פרופ' למוות".

"המדובר", נטען עוד בתביעה, "בפרסומים שקריים, מסיתים, משפילים ומבזים – בלתי נתפסים וחמורים מאין כמוהם – שלא ניתן לעבור עליהם לסדר היום, גם בעת חירום".


שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות