תושב בני ברק חשוד בהשחתת תמונות של נשים חטופות

במהלך השבוע האחרון הושחתו בבני ברק תמונות הנשים החטופות, ובתום חקירה משטרתית, נעצר חשוד במעשה, תושב העיר בן 36
אייל חן |
תמונות חטופים וחטופות באירוע להשבתם. צילום: פלאש 90

המשטרה עצרה אמש (יום א') את תושב בני ברק, 36, בחשד כי השחית תמונות של נשים חטופות שנתלו ברחבי העיר. בימים האחרונים הגיעו תלונות למשטרה על כך שתמונות הנשים, שנתלו כחלק מהמחאה והזעקה להשיבם מידי חמאס, חובלו והוסרו.

בעקבות התלונות, איתרה המשטרה את החשוד ועצרה אותו לחקירה בגין התנהגות במקום ציבורי באופן שעלול להביא להפרת השלום.

תושב בני ברק בן 36 נעצר הערב (ראשון) בחשד שהשחית תמונות של נשים חטופות. כאמור, במשטרת ישראל התקבל מוקדם יותר דיווח על חשוד שמשחית תמונות של נשים חטופות שנתלו ברחוב חזון איש בבני ברק.ריססו ונמלטו: שני תושבי הצפון נעצרו בחשד לריסוס גרפיטי התומך בטרור בחיפה

בעיריית בני ברק אמרו לאחר תפיסתו של החשוד כי השיטור העירוני עצר את החשוד במעשה. "כפי שנאמר והודגש", הוסיפו בעירייה, "מעשים מעין אלה אין מקומם בבני ברק בפרט ובין אחים בכלל. אפס סובלנות למעשים מעין אלו!".

שר הדתות מיכאל מלכיאלי התייחס לאירוע ואמר: "ריסוס וטשטוש תמונות החטופות בבני ברק – מעשה חמור על ידי אנשים שלא מייצגים את הציבור החרדי כלל. טוב עשתה עיריית בני ברק שפנתה למשטרה".


עו"ד פלילי לאה בירק

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות