המשטרה עצרה 40 מתושבי רהט בחשד לסחר בנשק

בתום חקירה סמויה, שבמלכה הופעל סוכן סמוי, פשטו כוחות המשטרה לפנות בוקר על בתי החשודים ועצרו 37 בגירים ו-3 קטינים בחשד לסחר בנשק ואמצעי לחימה
אייל חן |
מעצר משטרתי, ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירה סמויה, במהלכה הופעל סוכן סמוי, פשטו כוחות משטרה על בתי חשודים ועצרו 40 מתושבי רהט, בהם 3 קטינים, בחשד לסחר באמצעי לחימה. במהלך הפשיטה נתפסו סרטונים המתעדים מבוגרים וילדים כשהם משתמשים בנשק.

החקירה התנהלה ביחידה המרכזית במחוז מרכז לאורך תקופה ארוכה, שמקורה בהפעלת סוכן סמוי. הבוקר (יום ב') הפכה החקירה לגלויה ובמהלך פשיטה משטרתית נתפסו במתחם ברהט אמצעי לחימה המוחזקים בניגוד לחוק.

במסגרת הפשיטה נתפסו כלי נשק שהוסלקו מסוג M16שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

בכוונת המשטרה לבקש את הארכת מעצרם של מי מהחשודים בבית המשפט במהלך היום.

ממ"ז מרכז: "נגיע לכל מי שיעז למכור נשק בלתי חוקי"

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון שיבח את חוקרי ימ"ר מרכז, על תוצרי החקירה ועל שת"פ פורה ומקצועי עם מחוז דרום במאבק המשותף כנגד הפשיעה במגזר וציין בדבריו: "המשטרה מתמודדת עם מגוון משימות בימי המלחמה ולמעלה מחודש אנחנו הראשונים להגיע לזירות הנפילה ולסייע לציבור, לצד אכיפה ממוקדת כנגד עבירות ההסתה והזדהות עם ארגון טרור, והתססה שמקורה בהפצת מידע כוזב וכל זאת במקביל למשימות האכיפה "הרגילות" לשמירה על ביטחון האזרחים". "המבצע היום – בו אנו כולאים אחר סורג ובריח עשרות חשודים בחשד לעבירות חמורות ונוטלים את יכולתם להוסיף לאיים ולפגוע, הוא מסר חד וברור שיש לנו משטרה חזקה ושוטרים חדורי מטרה עבור ציבור שלם שומר חוק, המבקש וראוי לנהל אורח חיים תקין ובטוח ואנחנו כאן עבורם".

״ידה הארוכה של מחוז מרכז תגיע לכל מי שיעז לספק ולמכור נשק ואמצעי לחימה בלתי חוקיים לעבריינים ולאחר עבודת איסוף מתוחכמת שמנו את ידנו היום על עשרות סוחרי אמל״ח, ונדאג למצות עמם את הדין. מדובר בפרשייה פורצת דרך נוספת מבית היוצר של ימ״ר מרכז״.


עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות