הגיע "לסייע" באיתור גופות ברעים וגנב קרוואן

כתב אישום הוגש נגד תושב ב"ש לאחר שנצפה מגיע לאזור המסיבה בה נרצחו מאות בני אדם, כשהוא עוזב את המקום עם ציוד שהיה בשטח
גילי סיוון-כהן |
תיעוד גניבת הקרוואן באזור המסיבה ברעים. צילום מסך מתוך מצלמת האבטחה

נכנס לשטח צבאי סגור כדי "לסייע" באיתור גופות נעדרים וגנב קרוואן מהמסיבה ברעים שננטש במהלך הלחימה. כתב אישום ובקשה להמשך מעצר עד תום ההליכים הוגש נגד תושב באר שבע.

משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל על גניבת "קרוואן" שחנה בסמוך לחניון רעים וננטש במקום עם פרוץ הלחימה בעוטף רצועת עזה.

עם קבלת הדיווח אודות הגניבה פעלו חוקרי תחנת באר שבע לאיתור הקרוואן הגנוב, שנמצא לבסוף באזור התעשייה "עמק שרה" בעיר באר שבע. בהמשך ביצעו השוטרים את מעצרו של תושב העיר בחשד לגניבה.

נאשם כי גנב מכספי המסיבה

במסגרת החקירה שנוהלה בתחנת באר שבע עלה כי בתאריך 11.10.23 הגיע הנאשם עם כלי רכב לשטח המסיבה ברעים וביקש את אישור הצבא להיכנס לשטח צבאי סגור באמתלה כי ברצונו לסייע לכוחות הביטחון באיתור גופות הנעדרים.

בהמשך חיבר הנאשם את הקרוואן לרכבו ונסע עמו לבאר שבע, שם החנה את הקרוואן בסמוך לבית עסק השייך לו וגנב מסמכים שונים ו-10 אלף דולר מתוך הקרוואן אשר שימש את צוות ההפקה של המסיבה.

מעצרו של החשוד, בשנות ה 40 לחייו, הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בבאר שבע, ועם סיום חקירת המשטרה הגישה אתמול יחידת התביעות המשטרתית במרחב נגב כתב אישום הכולל בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.


שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות