השוטרים הצילו את עטאללה בן ה-5 תחת אש

שוטרי מרחב נגב פעלו ביום הראשון ללחימה במושב מבטחים והצילו את חיי הילד כשחילצו אותו מירי מחבלים. בביקור מרגש בביה"ח ביקשה המשפחה להודות להם
אייל חן |
הביקור המרגש בביה"ח, השבוע. צילום: דוברות המשטרה

השוטרים הצילו את עטאללה בן ה-5 תחת אש וכעת פגשו אותו בביקור מרגש בביה"ח: בפרוץ המלחמה 7.10.23 פעלה יחידת מג"ן של משטרת מרחב הנגב בלחימה נגד מחבלים שחדרו למספר ישובים בעוטף עזה.

בהגיעם למושב ״מבטחים״, תוך כדי ניהול לחימה, הבחינו הלוחמים בילד כבן 5 פצוע ירי המוחזק בידי דודו, העניקו לו טיפול ראשוני מציל חיים, חילצו אותו מאיזור הירי, ופינו אותו במהרה לבית החולים . במעשיהם הצילו השוטרים את עטאללה תוך כדי לחימה .

ומבירור ראשוני עלה כי אביו של עטאללה , שעבד במטעים בסמוך למושב, נרצח על ידי המחבלים לעיני בנו הקטן אשר כאמור, נפצע אף הוא מהירי באורח קשה.

בסוף השבוע מפקד מרחב הנגב, תנ"צ אפי שימן, מפקד יחידת מג״ן סנ"צ רונן כלפון והלוחמים , ביקרו ביחד בבית החולים את עטללה, שם פגש לראשונה את שני הלוחמים שהצילו את חייו.

מפקד המרחב הודה ללוחמי היחידה ומפקדיה שפעלו בזמן הלחימה הקשה לחילוץ הילד מאזור הסכנה וביצעו בו פעולות מצילות חיים עד לפינויו לבית החולים.

הראשונים להגיע

מפקד המרחב ציין בפני המשפחה כי שוטרי המחוז הדרומי לחמו בחזית והיו הראשונים שהגיעו לזירות האש, פעלו בגבורה והצילו חיים רבים בלחימה אל מול ארגון הטרור שהינו אוייב משותף ואינו מבחין בין דת לאום או מגדר. מתוך כך עולה החשיבות בשמירת הדו קיום והאחדות במגזר שהינו חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית בשגרה ובחירום.

בסיום המפגש איחלו המפקדים לעטאללה החלמה מהירה וביקשו להשתתף בצער המשפחה ששכלה את אב המשפחה.

משפחתו של הילד המתגוררת בעיר רהט, ביקשה להודות ללוחמים ולשוטרים שהצילו את חייו של עטאללה.

הילד התרגש מאוד מהמפגש, נישק את השוטרים ואף הבטיח להיות שוטר במשטרת ישראל כשיגדל.

בתיעוד המצורף מספר מפקד היחידה, כשלצידו 2 הלוחמים, חובשי היחידה, על גבורת הלוחמים במהלך הלחימה ופעולות החילוץ שהצילו את חייו של הילד.


שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות