איפה הסתתר השודד מפני השוטרים?

תושב ת"א, 35, נאשם כי ביצע שוד בחנות מכולת בשכונת התקווה בעיר ולאחר מכן הסתתר בביתו, מתחת לשולחן, כשלגופו תחתונים בלבד. הוא מכחיש את המיוחס לו
רונן לוי |
שוד איומים איום איים אקדח
אילוסטרציה envato

כשאתה הולך לשדוד חנות מכולת, כדי לא לעשות זאת עם בגדים ייחודיים. שודד מכולת, בן 35 מתל אביב, חשב שאם הוא יתפשט ויפזר את בגדי השוד ברחבי הבית בו הוא מתגורר עם שותפים ויסתתר מתחת לשולחן במטבח השוטרים לא ימצאו אותו. לרוע מזלו השוטרים חיפשו מתחת לשולחן ומבדיקת דנ"א שערכו לבגדים הוברר שהם שלו. בסוף השבוע הוגש נגדו כתב אישום באשמת שוד.

לפני כשבועיים לפנות בוקר, הגיע הנאשם, כשהוא רכוב על אופניים חשמליים וקסדת אופנוע לראשו, למכולת באזור שכונת כפר שלם בתל אביב. הנאשם נכנס למכולת, הביט סביב ויצא, כעבור כרבע שעה שב הנאשם ונכנס למכולת, ניגש למוכר שעמד בקופה ואיים עליו באומרו: ״תביא לי את הכסף יש לי אקדח״, כאשר הוא ממביע על מותנו. בעקבות חששו של המוכר הוא פתח את הקופה ומסר לנאשם סך של 650 שקלים והנאשם נמלט מהמכולת כשהוא רכוב על אופניו לדירה בשכונת התקווה.

דנ"א תואם

תוך פחות משעה הצליחו השוטרים לעלות על עקבותיו של השודד והגיעו לדירה ובעת שאלה דפקו על דלת הדירה, התפשט הנאשם מבגדיו כך שנשאר בתחתוניו בלבד ופיזר את בגדיו ברחבי הבית, החביא את נעליו בתוף מכונת הכביסה והתחבא מתחת לשולחן האוכל במטבח מאחורי קיר, למרות זאת השוטרים מצאו אותו אספו את בגדיו ושלחו אותם לבדיקת דנ"א.

לאחר מעצרו הנאשם נחקר שלוש פעמים, כאשר בחקירתו הראשונה הכחיש כל קשר לשוד, טען שהיה בדירה לאורך כל הערב עד שנעצר. לאחר מכן שינה גרסתו וטען שהשתמש באופניים כשהלך לרכוש סיגריות מהקיוסק של הסודנים בחצות הלילה. עוד הסביר הנאשם שהתחבא מהשוטרים כי רצה להשתמש בסמים, והיה ערום כי היה עם בחורה. כאשר הציגו לו השוטרים תמונות מהזירה בו נראה עם הבגדים הייחודיים שנמצאו בדירה, הוא הכחיש כי מדובר בו ולאחר מכן שמר על זכות השתיקה. השוטרים שלחו לבדיקה את הבגדים ונמצא דנ״א ראשוני של הנאשם מהחולצה, גרביים והנעליים שנתפסו מפוזרים בדירה.

גם שותפיו לדירה הפלילו אותו כאשר אחד מהם סיפר כי הוא התעורר לפנות בוקר וראה את הנאשם יושב בסלון הדירה וכשהמשטרה דפקה בדלת, הוא נעלם ואז התגלה מתחבא מתחת לשולחן עם תחתונים בלבד. השותפה סיפרה כי ראתה את הנאשם לוקח את האופניים הלבנים ושותף נוסף זיהה את הבגדים שנתפסו כבגדיו של הנאשם.


עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות