כתב אישום: שדד באיומי סכין קופאית במכולת

תושב ת"א, 34, נאשם כי הגיע לחנות מכולת בת"א, כשלראשו קסדת אופנוע ומסיכה שחורה על פניו ואיים על הקופאית: "אם לא תפתחי את הקופה אדקור אותך"
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט הוגש כתב אישום חמור נגד תושב תל אביב, בן 34, בחשד לשוד מזויין בסכין בחנות מצרכים ברחוב בן יהודה בת"א. במקביל הוגשה גם בקשה למעצרו עד לתום ההליכים.

לפני מספר שבועות, המשטרה פתחה בחקירה, לאחר דיווח למוקד 100 על חשד לשוד מזויין. מכתב האישום עלה כי הנאשם הגיע ב3:30 לפנות בוקר לסניף של רשת חנויות מצרכים ברחוב בן יהודה בת"א רכוב על אופנוע, נכנס לסניף כשהוא חובש את קסדת האופנוע על ראשו ומכסה את פניו במסיכה שחורה עד לעיניו, הסתובב במקום וחיכה להזדמנות שבה לא אין לקוחות מסביב.

אז, כך על פי החשד, ניגש לקופאית, שלף סכין ודרש כי תפתח את הקופה אחרת ידקור אותה, כשהוא מכוון את הסכין לגופה. הקרבן נאלצה לפתוח והחשוד שדד את הכסף המזומן שהיה בקופה ונמלט.

מיד לאחר האירוע החלו שוטרי תחנת לב ת"א לאסוף ממצאים וראיות מהזירה ובחלוף ימים בודדים איתרו את החשוד, בן 34 מת"א ועצרו אותו לחקירה בתחנת לב ת"א. מעצרו הוארך מעת לעת ובתוך כך אספו החוקרים עדויות וראיות דיגיטאליות ופורנזיות להוכחת אשמתו של החשוד.


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות