אישום: היכה צעיר כי חשד שצילם את גרושתו

המדינה טוענת שהנאשם תקף באכזריות אדם אחר בתחנת דלק לאחר שסבר כי גרושתו מתועדת בזמן שהיא מטילה את מימיה: "עבירות ברף הגבוה של האלימות"
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

פתיל קצר של צעיר בן 25, מבת ים, הוביל לתקיפה אכזרית של צעיר כבן 20, בתחנת דלק בתל אביב, לאחר שסבר בשגגה כי המתלונן צילם את גרושתו שעה שהטילה את מימיה. בימים האחרונים הוגש נגד התוקף כתב אישום ומעצרו הוארך בעשרה ימים.

על פי כתב האישום, המתלונן נכנס עם האופנוע לתוך שטח תחנת הדלק, אז נסע אחריו הנאשם עם רכבו, יצא מרכבו, התקדם לעבר המתלונן, צעק עליו תוך שמנופף בידיו, התקרב לפניו, שלף גז פלפל וריסס על פניו את גז הפלפל. בתגובה, נכנס המתלונן לחנות הנוחות בתחנת הדלק כשהוא מכסה את עיניו השורפות. אז דלק אחריו הנאשם ותקף אותו בכך שמשך אותו מחולצתו, גרר אותו מחנות הנוחות לכיוון תחנת הדלק תוך שהכה בו במספר מכות אגרוף לפניו עד שנפל על הרצפה. אז שהמתלונן על הרצפה המשיך הנאשם לבעוט בראשו ולהכותו במכות אגרוף.

הנאשם התרחק מהמתלונן שהיה שכוב על הרצפה, חזר, גרר אותו כשהוא על הרצפה, משך את קסדת האופנוע של המתלונן מראשו, הטיח אותה בגופו של המתלונן, משך אותו מחולצתו כשהמתלונן על הרצפה והמשיך להכותו באגרופים ולבעוט בו. אז, ניסה המתלונן לעלות לאופנוע שלו, אך הנאשם מנע ממנו.

עבר פלילי מכביד

באותה שעה, חברו של המתלונן חייג אליו, אז, לקח הנאשם את מכשיר הנייד של המתלונן מהאופנוע, ענה לשיחת הטלפון ואמר לאור "חבר שלך מקבל פה מכות בגללך". עוד צעק הנאשם על המתלונן "איפה המפתחות של האופנוע אני לוקח לך את האופנוע, תוך שהחל לחפשם ואף פתח את מכסה הכיסא נהג של האופנוע. בהמשך לנסיבות, לקח הנאשם את מכשיר הנייד של המתלונן וחיטט לו בטלפון הנייד, תוך שהוא מתהלך כל הזמן עם המכשיר הנייד של המתלונן בידו.

בשלב הזה, הורה הנאשם למתלונן להיכנס לרכבו. משסרב המתלונן לעלות לרכבו של הנאשם, המשיך לתקוף אותו בכך שגרר אותו לכיוון רכבו והכה אותו עד שחולצתו של המתלונן נקרעה. אז, כאשר הבין הנאשם שהמתלונן לא צילם את גרושתו, הביא למתלונן שישב על הרצפה, בקבוק מים והשליך לעברו ושהבחין בניידת משטרה שהגיעה למקום, הניח את המכשיר הנייד של המתלונן על כיסא האופנוע ונמלט מהמקום.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים נטען בין השאר כי למרות גילו הצעיר של הנאשם הוא וכבר הספיק לצבור לחובתו 4 הרשעות קודמות בעבירות סמים, רכוש, הפרות הוראה חוקית, הפרעה לשוטר ואיומים אשר בגינן ריצה מאסרים מאחורי סורג ובריח. "העבירות שנעברו כלפי המתלונן הינן ברף הגבוה של האלימות, המתלונן רעד מפחד, כאשר אף אדם לא הגיע לעזרתו שכן התנהגות הנאשם הייתה בוטה ומטילת אימה. רק לאחר הגעת ניידת משטרה נמלט המשיב מהזירה בריצה, תוך שמותיר מאחוריו את רכבו ואת גרושתו שישבה ברכב", נכתב בבקשת המעצר.


עו"ד אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות