המדינה על החשוד בהשלכת בקבוק תבערה בהפגנה: "תכנן מראש"

המשטרה הגישה הצהרת תובע על הכוונה להעמיד לדין את החשוד בהשלכת את בקבוק התבערה במטרה לפצוע שוטרים וגרם לפציעתו של אחד המפגינים
אייל חן |
ההפגנה ל"צדק לרפאל" בחודש שעבר. צילום: פלאש 90

המשטרה הגיעה להתכתבות ברשת חברתית של משליך בקבוק התבערה בהפגנות צדק לרפאל שפצע באורח בינוני מפגין. בהתכתבות נכתב על ידי החשוד: "תבואי יש היום בקבוקי תבערה". הצהרת תובע תוגש נגד החשוד ובזמן הקרוב יוגש נגדו כתב אישום.

כזכור, במהלך הפרות הסדר במסגרת ההפגנות של 'צדק לרפאל', מפגין שנטל חלק בהפגנה, השליך בקת"ב וכתוצאה מכך נפצע באורח בינוני מפגין אחר שספג כוויות בכל חלקי גופו. מהחקירה עלה החשד כי החשוד תכנן מבעוד מועד לבצע את המעשה, כאשר הוא מכוון לפגיעה בשוטרים במהלך ההפגנה ומתבטא ברשת חברתית "תבואי יש היום בקבוקי תבערה". בנוסף, עלה כי החשוד נער בן 17 תושב פ"ת, נכנס לתחנת דלק ומילא במיכל שהיה ברשותו, נוזל דליק להכנת הבקת"ב שנזרק בהפגנה.

החשוד נעצר יום למחרת המקרה ומאז הוארך מעצרו מעת לעת ומחר תוגש נגדו הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום. במקביל, החקירה הובילה לחשוד נוסף תושב פ"ת שנעצר אתמול בחשד לקשירת קשר לפשע, שידול הקטין למעשה ועבירות נוספות, אתמול הוא הובא לדיון בבימ"ש השלום בת"א שהאריך את מעצרו בארבעה ימים.


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות