בקרוב: כתב אישום נגד חשוד בירי בשבוע שעבר בת"א

על פי הצהרת התובע שהוגשה בעניינו של החשוד, כבן 70, הוא ירה בעורך דין לשעבר ופצע אותו בינוני, על רקע סכסוך כספי בין השניים
גילי סיוון-כהן |
זירת הירי בשבוע שעבר בתל אביב

בתום חקירה הוגשה הצהרת תובע בעקבות אירוע ירי שהתרחש בשבוע שעבר בבית עסק ברחוב יהודה הלוי בת"א, בו נורה עו״ד לשעבר ונפצע באורח בינוני. האירוע ארע על רקע סכסוך כספי בין הקורבן לחשוד בן ה-70 שבימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

בשבוע שעבר בשעות אחר הצהריים התקבל במשטרה דיווח על אירוע ירי ברח' יהודה הלוי בת"א. מיד עם קבלת הדיווח, שוטרי תחנת לב ת"א הגיעו למקום והחלו באיסוף ממצאים וגביית עדויות, במהלכן התברר כי בבית עסק ברחוב יהודה הלוי נורה הקורבן, בן 63, אשר פונה עם פציעת ירי בבטנו למרכז רפואי איכילוב.

שיבוש ראיות

על פי החשד, עולה כי על רקע סכסוך כספי בין הקורבן לחשוד, הזמין החשוד בן ה-70 את הקורבן לשיחה אצלו בעסק כשהוא חמוש באקדח שהכין לכאורה מבעוד מועד. במהלך המפגש בין השניים שלף החשוד את האקדח, נופף בו וירה בבטנו של הקורבן. לאחר ביצוע הירי יצא החשוד מהעסק והעלים את מכשיר הטלפון הנייד שנשא וכן, החביא את האקדח, עמו לכאורה ביצע את הירי תוך שיבוש והעלמת ראיות.

מתנדב משטרה שהיה במקרה בסמוך לזירה הוביל את השוטרים לאתר מייד את החשוד בירי ואת האקדח שהחביא. חקירה הובילה לחיזוק התשתית הראייתית ולמעצרו של החשוד בביצוע הירי. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום הגישה הפרקליטות הצהרת תובע בבימ"ש השלום בתל אביב, ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.


עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות